in nokia toestel simkaart op diverse manieren geplaatst doch toëstel zegt “geen simkaart
in nokia toestel simkaart op diverse manieren geplaatst doch toestel zegt "geen simkaart
Beste Gieterer,
Om het probleem te vinden zou ik aanraden de simkaart in een andere telefoon te proberen.
Ook een andere simkaart in deze Nokia telefoon proberen zou goed zijn.
Als deze mogelijkheden haalbaar zijn natuurlijk.
Als je laat weten wat dan wel werkt en wat niet kunnen we verder kijken.
Groet Paul
Hey Gieterer24,
Welkom op het Simyo forum!
Oei, wat zuur dat je simkaart soms niet wordt gelezen door je Nokia. Kreeg je deze melding uit het niets? Om te checken of het aan je toestel of aan je simkaart ligt wil ik graag weten of je simkaart het wel in een ander toestel doet en een andere simkaart in je Nokia werkt. Precies zoals PaulH zei. Wij kunnen dan traceren of de fout ligt aan de dikte van je simkaart, de fysieke simkaart zelf of in je toestel
Dank je wel PaulH !
Groetjes,
Ouael
Simkaart in een ander toestel geplaatst en deze geeft aan “simkaart activeren "
En wat voor toestel is dat?
Het is een samsung Galaxy J7 2016
Bedoelt ie misschien dat je de sim pincode moet invoeren?
Hoi Gieter24,
Zoals Ray al aangeeft moet je waarschijnlijk de pincode van de simkaart invoeren in de Samsung Galaxy J7. Wat gebeurd er als je de pincode hebt ingevoerd? Werkt de simkaart dan naar behoren, dan ligt het probleem waarschijnlijk bij het andere toestel (de Nokia) en kun je het beste contact opnemen met de fabrikant van het toestel of langs een telefoonwinkel gaan.
Bedankt Ray!!!!
Groetjes,
Tessanne
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.