Ik heb mijn simkaart van mijn oude mobiele telefoon in de nieuwe telefoon gedaan maar op het scherm staat vermeldt dat er geen simkaart inzit terwijl die er wel in zit. Mijn vraag is waarom geeft die dit aan terwijl de simkaart er wel in zit. En hoe kan ik dit oplossen? of moet moet ik een nieuwe simkaart aanvragen dat zou ik graag van u willen vernemen.
Hoi
Bedankt voor je review. Goed dat je contact opneemt en wat verwarrend dat je deze melding krijgt! Ik heb even een reset uitgevoerd op de simkaart. Je mag het toestel hiervoor even uitschakelen voor 10 minuten. Mocht je hierna nog steeds deze foutmelding krijgen dan kan het zijn dat jouw nieuwe toestel een simlock heeft en het daarom niet mogelijk is om een simkaart van Simyo in het toestel te gebruiken. Je kan dit vaak terugvinden om de website van het bedrijf waar je het toestel hebt gekocht.
Ik hoor graag of de reset heeft geholpen .
Groetjes,
Amy
Er heeft niets geholpen! op de website staat alleen het volgende vermeldt Simkaart capaciteit Dual Sim dat is het enigste wat die aangeeft.Met de smartphone heb ik daar geen probleem mee met een simkaart van Simyo daar pakt de smartphone hem gewoon.
Doet een andere simkaart het wel in je nieuwe toestel?
Hoi
Wat jammer dat de reset niet heeft geholpen! Op de vraag die
Groetjes,
Amy
Ik stel die vraag om uit te sluiten dat de simkaart op de verkeerde wijze in het toestel is gestopt.
Of een kapot toestel.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.