.

Beantwoord

waarom geeft Iphone 5s vaak aan: geen simkaart?

  • 24 December 2015
  • 1 reactie
  • 524 Bekeken

Ik heb sinds een paar weken een IPhone 5s. Mijn simkaart heb ik laten knippen en hij deed het goed. Tot dat ik een tijdje terug de melding kreeg: geen simkaart. Als ik hem op vliegtuigstand zette, dan uit zette en weer aan deed, en van vliegtuigstand afhaalde, deed hij het weer. Maar gister deed hij het zelfs dan niet meer. Ik heb toen de simkaart eruit gehaald en toen deed hij het weer. Maar daarna gaf hij aan dat ik geen service had... Toen heb ik hem uitgezet en weer aan gedaan en toen had ik weer de melding: geen simkaart. Ik had hem vannacht uit staan en toen ik hem vanmorgen aanzette deed hij het weer.
ligt dit aan mijn IPhone of aan mijn simkaart?
icon

Beste antwoord door Estelle 25 December 2015, 12:37

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 2
Badge +5
Hoi Emma1234,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat vreemd dat je ineens de melding "geen simkaart" te zien krijgt. Ik ben bang dat het knippen van de simkaart hier een grote rol in speelt. Het kan zijn dat de chip van de simkaart beschadigd is tijdens het knippen.

Ik raad je aan om een vervangende simkaart te bestellen. Dit kun je doen via Mijn Simyo > Instellingen > Simkaart. De kosten hiervan zijn € 5,- en worden op je volgende factuur in rekening gebracht. De simkaart heb je binnen 2 tot 3 werkdagen thuis.

Heb je er verder nog vragen over?

Groetjes,
Estelle

Reageer