Skip to main content

.

Beantwoord

Waarom duurt het zo lang voordat ik geholpen wordt met mijn eSIM via de klantenservice?

Forum|alt.badge.img

Ik ben nu 8 werkdagen aan het appen met meer dan 10 verschillende werknemers van Simyo over mijn e-sim op mijn iPhone 13 die wel wil installeren maar niet wil activeren. Ik heb die e-sim al jaren. Volgens Simyo is de e-sim wel geactiveerd, maar mijn telefoon blijft zeggen “ALLEEN SOS”. Er is van alles geprobeerd maar het probleem blijft bestaan. Ik ben er heel veel tijd aan kwijt en moet het tijdens mijn werk doen, wat niet prettig is. En ik ben niet bereikbaar via mijn Simyo nummer. Ik heb nu nu ook dat de zaak getraineerd wordt. ben ik te lastig?  Vrijdag zouden de netwerk experts er al naar kijken, maar het is nu 6 dagen later. Ik wil graag dat het probleem naar een hoger level gebracht wordt, maar ondanks mijn vragen daartoe gebeurt dat maar niet. Waar of bij wie kan ik terecht om schot in de zaak te krijgen?

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@Rob12345,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat je al zo lang bezig bent om je eSIM aan te praat te krijgen! Onze oprechte excuses hiervoor. 

Zojuist heb ik het verzoek op de hoogste urgentie doorgezet naar de technische dienst. Zodra dit is opgepakt zal je een terugkoppeling ontvangen via Whatsapp. 

Ik snap uiteraard dat je meerdere kanalen wilt contacteren om het opgelost te krijgen maar wel raad ik aan om het contact via 1 kanaal te laten verlopen om verwarring te voorkomen. 

Hopelijk wordt het snel voor je opgelost! 

Groetjes,
Amy

Bekijk originele reactie

4 reacties

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 2407 reacties
  • antwoord
  • 3 april 2025

Hoi ​@Rob12345,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat je al zo lang bezig bent om je eSIM aan te praat te krijgen! Onze oprechte excuses hiervoor. 

Zojuist heb ik het verzoek op de hoogste urgentie doorgezet naar de technische dienst. Zodra dit is opgepakt zal je een terugkoppeling ontvangen via Whatsapp. 

Ik snap uiteraard dat je meerdere kanalen wilt contacteren om het opgelost te krijgen maar wel raad ik aan om het contact via 1 kanaal te laten verlopen om verwarring te voorkomen. 

Hopelijk wordt het snel voor je opgelost! 

Groetjes,
Amy

Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Beginner
  • 2 reacties
  • 4 april 2025

Beste Amy,

Bedankt voor je reactie. Ik heb vandaag weer een paar warrige antwoorden van Simyo gekregen in de app waar ik niets mee kan. Het lijkt wel alsof er steeds een andere collega alleen de laatste 3 app berichten terug kijkt. Het antwoord van jullie technische is steevast dat er niets aan de hand is, maar op mijn telefoon staat toch echt al twee weken lang “alleen SOS”. Wel kanaal wil je dat ik aanhoud? Dit kanaal of de app? Waarom neemt de technische dienst niet rechtstreeks contact met mij op? Ik heb nu al 2 weken geen telefoon voor sms, bellen en internet. Dat is toch niet normaal? Ik heb diverse suggesties aan de hand gedaan, daar wordt niet op gereageerd. Vragen die IK in de app stell worden NOOIT beantwoord. Ik heb het idee dat de medewerkers alleen via een script mogen antwoorden. Ik heb niet het idee dat ook maar iets wijzer ben geworden dan 24 maart. HELP ALSJEBLIEFT!!!!!

Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Beginner
  • 2 reacties
  • 5 april 2025

Vandaag weer geappt in de app met Fatih. Ze schrijft dat ze maar tot 1 april kan teruglezen! En dat terwijl ik al 12 dagen m,et jullie aan het appen ben dat mijn telefoon het niet doet. Ik heb heel wat vragenbgesteld maar krijg geen antwoorden. Nu begrijp ik waarom ik elke keer mijn e-sim opnieuw moet installeren, APN instellingen enz moet wijzigen. En Fatih vraagt of ik maandag wil bellen met Simyo...Hoe dan? Mijn telefoon doet het toch al 2 weken niet? Hoe gaan we dit nu verder oplossen?? Misschien willen jullie mij bellen? Dat gaat dus ook niet lukken, want mijn telefoon doet het immers niet. HELP alsjeblieft, geef dit door aan iemand binnen Simyo die wèl hart voor de zaak en de klanten heeft. Ik voel me keer op keer afgescheept.

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 2407 reacties
  • 7 april 2025

Hoi ​@Rob12345,

Bedankt voor je reactie. Ik kan me voorstellen dat dit erg frustrerend voor je is. Ik zou zeggen om het contact via Whatsapp te laten verlopen omdat daar tot nu toe het meeste contact is geweest en mijn collega's ook al met de technische dienst contact hebben gehad. Ik heb dit wel nogmaals op hoge urgentie voorgelegd bij de technische dienst met de vraag om nogmaals naar jouw aansluiting te kijken. Eigenlijk hebben wij moderators dezelfde bevoegdheden als de medewerkers van de klantenservice. Helaas kan ik dus niet meer voor je doen dan het doorzetten naar onze technische dienst 😔.

Groetjes,
Amy

Reageer