Ik ben nu 8 werkdagen aan het appen met meer dan 10 verschillende werknemers van Simyo over mijn e-sim op mijn iPhone 13 die wel wil installeren maar niet wil activeren. Ik heb die e-sim al jaren. Volgens Simyo is de e-sim wel geactiveerd, maar mijn telefoon blijft zeggen “ALLEEN SOS”. Er is van alles geprobeerd maar het probleem blijft bestaan. Ik ben er heel veel tijd aan kwijt en moet het tijdens mijn werk doen, wat niet prettig is. En ik ben niet bereikbaar via mijn Simyo nummer. Ik heb nu nu ook dat de zaak getraineerd wordt. ben ik te lastig? Vrijdag zouden de netwerk experts er al naar kijken, maar het is nu 6 dagen later. Ik wil graag dat het probleem naar een hoger level gebracht wordt, maar ondanks mijn vragen daartoe gebeurt dat maar niet. Waar of bij wie kan ik terecht om schot in de zaak te krijgen?
Beantwoord
Waarom duurt het zo lang voordat ik geholpen wordt met mijn eSIM via de klantenservice?
Beste antwoord door Amy
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat je al zo lang bezig bent om je eSIM aan te praat te krijgen! Onze oprechte excuses hiervoor.
Zojuist heb ik het verzoek op de hoogste urgentie doorgezet naar de technische dienst. Zodra dit is opgepakt zal je een terugkoppeling ontvangen via Whatsapp.
Ik snap uiteraard dat je meerdere kanalen wilt contacteren om het opgelost te krijgen maar wel raad ik aan om het contact via 1 kanaal te laten verlopen om verwarring te voorkomen.
Hopelijk wordt het snel voor je opgelost!
Groetjes,
Amy
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.