Skip to main content

.

Beantwoord

Waarom doet mijn nieuwe simkaart het niet?

  • 24 februari 2025
  • 1 reactie
  • 31 Bekeken

Zojuist volgens de instructies de nieuwe simkaart geïnstalleerd, maar ik krijg geen verbinding. Inloggen in de app kan ook niet, immers heb je daarvoor internet nodig. Via de klantenservice chat kan ik niet terecht, omdat er momenteel geen collega's klaarstaan om mijn verder te helpen (zo staat er), en ik wordt doorverwezen naar contact via whatsapp of de telefoon. Dit laatste gaat echter niet, zonder werkende simkaart.

Zoals voorafgaand aan het abonnement reeds aangegeven, beschikt mijn telefoon niet over de mogelijkheid met WiFi te verbinden. Dit zou geen probleem moeten zijn.

Graag zie ik dat mijn simkaart, zo nodig op afstand, z.s.m. wordt geactiveerd, in verband met urgente werkzaamheden vandaag.

Wat kan ik hierin betekenen?

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@strhtrsh,

Bedankt voor je bericht. Wat balen dat je de simkaart niet kon activeren! 

Ik zie dat het inmiddels is gelukt om de simkaart te activeren. Fijn dat het is gelukt, werkt alles naar behoren? 

Ik hoor het graag van je.

Groetjes,
Amy

Bekijk originele reactie

1 reactie

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 2407 reacties
  • antwoord
  • 24 februari 2025

Hoi ​@strhtrsh,

Bedankt voor je bericht. Wat balen dat je de simkaart niet kon activeren! 

Ik zie dat het inmiddels is gelukt om de simkaart te activeren. Fijn dat het is gelukt, werkt alles naar behoren? 

Ik hoor het graag van je.

Groetjes,
Amy


Reageer