Skip to main content

.

Mijn netwerk is verdwenen. iPhone is herstart, inmiddels netwerkinstellingen ook gereset, er komt NO SIGNAL te staan. Ook in mijnsimyo zie ik geen gegevens bij instellingen-eSIM.

Hoe kan deze worden geactiveerd? ik kan geen activatiesms ontvangen nu.

Hoi @Marlynd,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je geen netwerk hebt! We kunnen voor nu inderdaad het beste de eSIM even opnieuw installeren. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw volledige naam, geboortedatum, postcode+huisnummer en e-mailadres? Dan zorg ik er voor dat je deze code per e-mail ontvangt! Mocht je hierna nog steeds de melding krijgen dat je geen netwerk hebt dan kan proberen om handmatig een netwerk te selecteren of om de het internet handmatig in te stellen (ook wel APN genoemd). Via onze toestelhulp kan je jouw type toestel opzoeken en de instellingen doornemen die worden aangegeven onder Internet > Handmatig instellen. 

Groetjes,
Amy


Reageer