.

Vraag

Waarom doet m’n simkaart ’t niet in nieuwe telefoon (iPhone 13)?

  • 16 November 2022
  • 6 reacties
  • 268 Bekeken

Badge

Ik kocht een iPhone 13 en deed m’n simkaart van vorige telefoon in deze smartphone.

Maar dat doet ’t niet. Ik krijg melding: Geen simkaart geïnstalleerd.

Kan iemand advies geven?


6 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Het meest voor de hand liggende lijkt me dat de Simkaart achterstevoren of ondersteboven zit. Of zoiets.

Daarna komt de optie dat de Simkaart kapot is geraakt tijdens het overzetten. Dat zou je kunnen testen
door hem weer in je oude toestel te zetten.

Daarna denk ik pas aan kapotte iPhone.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Schrijfertje,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je simkaart niet werkt in je nieuwe toestel! Heb je al gecontroleerd of de opties van @wimj12 (bedankt voor je reactie!) misschien de oorzaak zouden kunnen zijn? 

Ook vind ik de melding sterk lijken op de melding '’simkaart niet geregistreerd''. Om deze foutmelding op te heven dien ik namelijk een reset uit te voeren op je simkaart en zou je simkaart weer moeten werken. Kan je nogmaals voor mij controleren of je inderdaad '’geregistreerd'’ ziet staan in plaats van '’geïnstalleerd'’? Zo ja, dan mag je mij een privébericht sturen met jouw volledige naam, geboortedatum, postcode+huisnummer en e-mailadres. Dan voer ik graag de reset voor je uit.

Groetjes,
Amy

Badge

Hoi @Schrijfertje,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je simkaart niet werkt in je nieuwe toestel! Heb je al gecontroleerd of de opties van @wimj12 (bedankt voor je reactie!) misschien de oorzaak zouden kunnen zijn? 

Ook vind ik de melding sterk lijken op de melding '’simkaart niet geregistreerd''. Om deze foutmelding op te heven dien ik namelijk een reset uit te voeren op je simkaart en zou je simkaart weer moeten werken. Kan je nogmaals voor mij controleren of je inderdaad '’geregistreerd'’ ziet staan in plaats van '’geïnstalleerd'’? Zo ja, dan mag je mij een privébericht sturen met jouw volledige naam, geboortedatum, postcode+huisnummer en e-mailadres. Dan voer ik graag de reset voor je uit.

Groetjes,
Amy

Er staat de melding: Geen simkaart geïnstalleerd.

Intussen bestelde ik bij Simyo een nieuwe simkaart, want ik dacht dat ik bij 't overzetten van de kaart

die misschien wel beschadigde.

Ik wil je wel een privébericht sturen met al die gegevens,

of zal ik wachten op die nieuwe kaart?

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Schrijfertje,

Bedankt voor je reactie. Dat is dan inderdaad een andere melding maar we kunnen alsnog een reset uitproberen! Ik heb zojuist gereageerd op je privé bericht 😊.

Groetjes,
Amy

Badge

Intussen ontving ik nieuwe simkaart en m'n smartphone doet 't!

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Schrijfertje,

Bedankt voor je reactie. Wat goed om te lezen dat je nieuwe simkaart het probleem heeft opgelost 😊.

Wij wensen je verder een prettige dag!

Groetjes,
Roeqajja

Reageer