.

Beantwoord

Waarom blijft nieuwe simkaart geblokkeerd?

  • 29 December 2012
  • 10 reacties
  • 318 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Vorige wk een nano simkaart besteld ivm verlies oude telefoon. Bij activering van nieuwe simkaart is mijn nummer nog steeds geblokkeerd. Kunt u mij helpen. Mijn simkaart nummer is 54548093. Hartelijk dank voor de moeite! Pim
icon

Beste antwoord door Natascha 4 January 2013, 10:36

Bekijk originele reactie

10 reacties

Badge +6
Hoi Pim1,

Ik zie in het systeem dat je gebruik kan maken van je simkaart. Fijne dag.

Beste mensen, zo rond twaalf uur heb ik m'n nieuwe simkaart van simyo in mn telefoon gedaan - en volgens mij alle stappen doorlopen om ervoor te zorgen dat ik weer kan bellen e.d.

maar in de simyo app blijft staan: geblokkeerd, ook naar uit- en inschakelen.

 

kunnen jullie zien waar dit aan ligt?

 

uiteraard had ik graag willen bellen, maar helaas- bellen kan dus niet…. ;-((

edgar

Simkaart geactiveerd?

Komen de simkaart nummer op je simkaart en die op je MijnSimyo overeen?

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @EJGvG,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat dit erg verwarrend voor je is! Ik heb even meegekeken naar de aansluiting en ik zie dat het te maken heeft met de error die op dit moment helaas nog speelt. Dit wil zeggen dat het te behouden nummer overzetten in error is gegaan. Onze technische dienst is hier van op de hoogte en wordt er hard gewerkt om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen. Onze oprechte excuses voor het ongemak. 

Zodra je merkt dat alles werkt kan je mij een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens zodat ik de vergoeding voor je in orde kan maken voor de dagen dat je geen gebruik hebt kunnen maken van de aansluiting!

Bedankt voor je reactie @Ray!

Groetjes,
Amy

mijn simkaart wordt niet geactiveerd nadat ik alle stappen heb doorlopen. Ik moest eerst mijn account verwijderen in de app. Door nummerbehoud kan ik geen account toevoegen….

Help!

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Liefde1961,

Bedankt voor je bericht. Dat is verwarrend! 

Ik zie dat je vanmorgen telefonisch contact hebt gehad met onze klantenservice. Mocht je nog andere vragen hebben dan horen we het graag 😊.

Groetjes,
Amy

Hai, 

Sinds 7 dgn van kpn naar simyo overgestapt met nummerbehoud. Fout bij contract ondertekenen. Verschillende keren gebeld en eerst bleek er een error te zijn op de site. Toen moest de technische dienst er naar kijken. Week verder nog steeds geen oplossing, geen internet en ik kan niet bellen of gebeld worden. Waardeloze provider!

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @LOost,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je nog niet bereikbaar bent na een week!

Ik kan me goed voorstellen dat je hiervan baalt, dit is ook zeker niet de bedoeling. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Ik kijk dan graag even met je mee wat er aan de hand is.

Groetjes,
Roeqajja

Heb vandaag mijn nieuwe simkaart in mijn gsm moeten doen omdat mijn nieuwe abonnement ingang zit er al meer als een half uur in nu en de simkaart blijft geblokkeerd. Kan ook niet bellen of gebeld worden.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Kim82,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je jouw simkaart nog niet hebt geactiveerd. Dit is de reden dat je simkaart geblokkeerd is. Hoe je jouw simkaart kunt activeren kun je [hier] teruglezen.

Laat je mij weten of het is gelukt? 

Groetjes, 
Seren

Reageer