Al weken zijn wij, voor de tweede keer dit jaar, niet bereikbaar doordat er een probleem met de simkaart is. Voor een zakelijk nummer niet echt gewenst. Helemaal irritant doordat we geen contact krijgen met Simyo om het probleem op te lossen. De eerste keer heb ik 2 weken moeten wachten. Daar lijkt het nu ook weer naar toe te gaan. Ik betaal niet meer, totdat het probleem is opgelost.
Bladzijde 1 / 1
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat spijtig om te zien dat je niet bereikbaar bent! Het is enorm druk op verschillende kanalen waardoor de responstijd langer is dan dat je van ons bent gewend. Onze excuses hiervoor! Ik zou graag willen uitzoeken waarom je zo lang moet wachten voor een oplossing. Zou je mij hiervoor een privébericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik gelijk met je mee!
Groetjes,
Amy
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.