.

Beantwoord

Waarom ben ik mijn contacten kwijt?

  • 23 June 2016
  • 2 reacties
  • 680 Bekeken

  • Beginner
  • 0 reacties
Vandaag is mijn nieuwe simkaart ingegaan in mijn nieuwe telefoon, ik had gekozen voor nummer behouden dus de oude simkaart vervalt dan als het goed is. Maar alle contacten op de oude simkaart zijn nu ook ineens weg? DIt is niet aangegeven door Simyo? Kan ik deze op een manier terug krijgen/vinden? Vind dit wel erg raar....
icon

Beste antwoord door Sean 24 June 2016, 13:38

Bekijk originele reactie

2 reacties

Even een kritische vraag aan jou als klanten onder elkaar. Sinds wanneer is een provider verantwoordelijk voor de back ups van o.a. contacten? Het is natuurlijk je eigen verantwoordelijkheid dat je zelf een back up maakt van de zaken die belangrijk voor je zijn.

Maar om je vraag te beantwoorden, Simyo geeft het dus wel netjes aan :)

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-een-vervangende-simkaart-41?c=8

Maar volgens mij kun je gewoon de oude simkaart in je telefoon stoppen en je contacten benaderen en deze verplaatsen of kopiëren naar je telefoon. Wat het activeren van de simkaart wist geen gegeven van de oude behalve de mogelijkheid om er verbinding mee te maken.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Aub,

Welkom op het Simyo forum.

Wat vervelend dat de contacten op je simkaart weg zijn.

Je nummer is gister overgezet naar je nieuwe Simyo simkaart. Contacten en andere informatie kunnen wij helaas niet automatisch overzetten. Dit geldt, zoals Raytje al aangaf, ook wanneer je een vervangende simkaart aanvraagt. Het is dus heel belangrijk dat je de telefoonnummers op je simkaart van te voren overzet op je telefoon.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Sean

@Raytje, bedankt voor je reactie!

Reageer