.

Vraag

Waarom ben ik geblokkeerd voor zowel uitgaande als inkomende gesprekken?

  • 19 April 2022
  • 1 reactie
  • 78 Bekeken

Hi 

 

Ik heb een tweede nummer aangevraagd voor zakelijke doeleinden (e-sim) en er staat dat deze geblokkeerd is en hij doet het nog steeds niet. Zouden jullie mij aub kunnen helpen? Ik heb dit nnummer zakelijk nodig. 


Gr. Eline


1 reactie

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @ElineDeClubb,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je eSIM geblokkeerd is, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik wil je graag helpen om je zo snel mogelijk weer bereikbaar te krijgen. Om te achterhalen waar het probleem ligt moet ik echter wel in je aansluiting gaan kijken. Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met jouw gegevens? Dan help ik je daar verder. 😊

Groetjes,
Seren

Reageer