Hi
Ik heb een tweede nummer aangevraagd voor zakelijke doeleinden (e-sim) en er staat dat deze geblokkeerd is en hij doet het nog steeds niet. Zouden jullie mij aub kunnen helpen? Ik heb dit nnummer zakelijk nodig.
Gr. Eline
Hi
Ik heb een tweede nummer aangevraagd voor zakelijke doeleinden (e-sim) en er staat dat deze geblokkeerd is en hij doet het nog steeds niet. Zouden jullie mij aub kunnen helpen? Ik heb dit nnummer zakelijk nodig.
Gr. Eline
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je eSIM geblokkeerd is, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik wil je graag helpen om je zo snel mogelijk weer bereikbaar te krijgen. Om te achterhalen waar het probleem ligt moet ik echter wel in je aansluiting gaan kijken. Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met jouw gegevens? Dan help ik je daar verder.
Groetjes,
Seren
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.