Skip to main content

.

Mijn nieuwe Motorola Smartphone vraagt mij naar de pincode na het insteken van de Simyo-Simcard. Na het intoetsen van de pincode gebeurt er echter niets en de telefoon meldt alleen dat de Simcard vergrendeld is. Wat kan ik doen?
Hoi Sepps,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat vervelend dat je problemen ervaart met het intoetsen van de pincode! Als je een nieuwe telefoon hebt wil je natuurlijk dat alles meteen goed gaat. Ging het met je vorige telefoon wel prima? En heb je al geprobeerd een andere simkaart in je nieuwe Motorola te proberen? Hoe vaak heb je de pincode geprobeerd?



Haha, ik stel je vooral veel vragen. Maar pas met alle informatie kan ik je een adequaat antwoord geven natuurlijk! 😃



Laat je het weten?



Groetjes,

Jihane
Hallo Jihane,



Inmiddels had ik ook telefonisch contact met jullie Klantenservice. Men concludeerde dat ik kennelijk een telefoon had gekocht die niet simlock-vrij was. Omdat in de aanbieding stond dat hij wel simlockvrij was heb deze telefoon, die ik gelukkig nog niet had betaald, teruggestuurd. Dank voor je reactie.



Groet,

Sepps
Hoi Sepps,



Wat jammer dat je je nieuwe telefoon terug hebt moeten sturen 😞 Heb je inmiddels een nieuw toestel besteld?



Groetjes,

Sean

Reageer