Skip to main content
Wat is mijn simkaart nummer kan het nergens vinden
Hoi,



Hiervoor log je in op je Mijn Simyo en dan ga je naar instellingen en dan simkaart. Op die pagina klik je bij simkaartnummer op "tonen" en voila 🙂
Nou dat is nog niet zo voila. Ik wil naar een andere provider BEN. Alleen die zegt dat dit nummer niet klopt......
Ik heb exact hetzelfde probleem.
Dat is omdat Ben al maanden moeite heeft om deze nummers te accepteren als men online nummerbehoud wil aanvragen. Ik heb het ze zelfs een keer aangegeven, ze weten ervan maar zij vinden dat men hier bij Simyo dan maar moeten aangeven dat je dan even met hun verkoop afdeling moet bellen. Een melding zetten op hun eigen site voor potentiële nieuwe klanten afkomstig van KPN / Simyo / Telfort vinden ze namelijk te moeilijk.



Conclusie, Simyo in deze, kan dus klanten die naar Ben willen dit de hele tijd gaan uitleggen.



Beetje omgekeerde wereld hè.



Veel plezier bij Ben ;)



Oh je simkaartnummer op je Mijn Simyo is dus wel goed.. dus toch Voila 😉
Raytje, bedankt voor je snelle reactie...

Kom ik er niet uit met Ben (ik begrijp dat ik hun verkoopafdeling moet bellen?),

dan ontstaat weer een nieuwe situatie. Veel van mijn enthousiasme is al verdampt...
Hoi Karel6060 en PapaRon,



Raytje heeft jullie zo te zien al helemaal geholpen, misschien beter dan ik zelf kan 😉. Simyo (en alle andere KPN merken) hebben 8-cijferige simkaartnummers. Er is inderdaad sprake van een systeemfoutje bij Ben, waardoor je dit 8-cijferige simkaartnummer niet kan opgeven. Het is daarom verstandig om contact met Ben op te nemen!



Wel jammer om te vernemen wat jullie beide naar een nieuwe provider gaan 😞.



Groetjes, Tiury



Bedankt voor je uitgebreide hulp Raytje 🙂.

Reageer