Skip to main content
Beste Simyo,



Bij het opvragen van nummerbehoud bij een andere provider krijg ik een foutmelding te zien dat mijn simkaartnummer niet klopt. Zou u mij hierbij kunnen helpen?
Laat me raden.. Ben zeker?



Hierover dien je Ben te bellen, zij hebben namelijk al maanden moeite met het accepteren van de 8 cijferige simkaart nummer die door KPN en Simyo worden gebruikt.



Ze hebben ook moeite met het oplossen van het probleem.



Jammer dat je weg gaat bij Simyo, veel plezier daar.
Hoi Rosalina,



Welkom op het Simyo Forum!



Super jammer dat je ons gaat verlaten 😞. Kan ik nog iets doen zodat je toch blijft? :P



Het simkaartnummer kun je vinden via Mijn Simyo > Instellingen > Simkaart. Als dit simkaartnummer niet geaccepteerd wordt, dan kun je inderdaad het beste navragen welke reden er bij de afwijzing hoort. In jouw geval is dit "Foutief simkaartnummer". Uhm, ik kan hierbij bevestigen dat het simkaartnummer op Mijn Simyo (bijna) altijd het juiste simkaartnummer is.



Wat zegt je nieuwe provider hierover?



Groetjes,

Estelle



ps. Bedankt voor je hulp, Raytje. Zijn niet mijn woorden. hè 😃

Reageer