Skip to main content
Hallo,

Zojuist wilde ik mijn telefoon aanzetten en heb toen 3 keer de verkeerde pincode ingevoerd [nog niet helemaal wakker :-)]

Nu is mijn simkaart geblokkeerd. Bij mijn simyo staat geen pukcode.

Hoe kom ik aan een ontgrendelingscode?



Bij voorbaat hartelijk bedankt.
Beste Cor10,



Neem eerst een bak koffie :D



Je pukcode hoort op je MijnSimyo te staan, onder instellingen - simkaart. Je ziet ******** klik erachter op tonen en je code verschijnt.
Bedankt voor je antwoord. als ik daar op klik veranderd "tonen" in "verbergen" maar geen code 😞
Hmmm welke browser gebruik je?
internet explorer
sorry dat ik laat reageer. Bedankt dat je helpt.
Super! Nooit aan gedacht, ik heb hem via chrome geopend en daar verschijnt de puk code wel. 😃



Dank je wel.
Ik wilde Chrome ook adviseren. Daar draait de site van Simyo het beste op.. Top dat je nu je code hebt. 🙂
Hoi Cor10,



Het advies van Raytje is vrijwel altijd goed 😉 Niet alleen het feit dat je de ochtend altijd moet starten met een bakkie koffie, maar ook de tip om een andere browser te proberen.



Onze website werkt het beste met Google Chrome. Fijn dat je dit ondertussen ontdekt hebt en dat je weer gebruik kunt maken van je telefoon. Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden.



@Raytje, bedankt voor je hulp!



Groetjes,

Angela
Hartstikke bedankt! 😃
Nogmaals graag gedaan, Cor10! Ik ben even zo vrij dat ik dit ook zeg namens Raytje 😃



Groetjes,

Angela

Reageer