Ik heb geen pukcode en pincode verkregen, ik heb de standaardcode oooo ingetoest, en heb mnog een poging over, wat moet ik doen?
Bladzijde 1 / 1
Je hebt 2 topics geopend, dat is echt niet nodig. Je codes worden gemaild. Check ook je spambox. Maar je codes staan ook in je MijnSimyo. Log daar in, ga naar instellingen en dan simkaart. Bij de codes klik je op tonen en zie daar 🙂
Hoi M. Nagy Tamasko,
Welkom op het Simyo forum.
Wat vervelend dat het niet lukt je simkaart te ontgrendelen. Het invoeren van 0000 werkt niet, omdat alle Simyo simkaarten gekoppeld zijn aan een unieke Pin- en Pukcode.
Wanneer je een nieuwe Sim Only simkaart ontvangt, moet je deze eerst activeren via Mijn Simyo.nl. Daarna ontvang je een e-mail met de bijbehorende codes. Je vindt deze codes tevens op Mijn Simyo.nl >Instellingen >Simkaart.
Ik zie dat er inmiddels verbruik heeft plaatsgevonden op jouw aansluiting. Werkt je simkaart nu naar behoren?
Groetjes,
Sean
@Raytje, bedankt voor je antwoord!
Welkom op het Simyo forum.
Wat vervelend dat het niet lukt je simkaart te ontgrendelen. Het invoeren van 0000 werkt niet, omdat alle Simyo simkaarten gekoppeld zijn aan een unieke Pin- en Pukcode.
Wanneer je een nieuwe Sim Only simkaart ontvangt, moet je deze eerst activeren via Mijn Simyo.nl. Daarna ontvang je een e-mail met de bijbehorende codes. Je vindt deze codes tevens op Mijn Simyo.nl >Instellingen >Simkaart.
Ik zie dat er inmiddels verbruik heeft plaatsgevonden op jouw aansluiting. Werkt je simkaart nu naar behoren?
Groetjes,
Sean
@Raytje, bedankt voor je antwoord!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.