Skip to main content
Ik heb voor het instellen van FDN een foute PIN2 ingetoetst nu heb ik puk2code nodig om FDN goed in te kunnen stellen.
Hoi Braggeltje,



Wat vervelend dat je de verkeerde PIN2 code hebt ingevoerd.



Helaas kan ik je niet aan een PUK2 code helpen. Deze hebben wij namelijk niet.



Kan ik nog iets anders voor je doen?



Groetjes,

Sean
Hoe kan het zijn dat jullie kaarten op de markt brengen en de daarbij behorende codes niet hebt?

Bij het aanmaken van kaarten zijn deze code toch ingegeven en geregistreerd?

Waar zijn de codes dan gebleven. Ik begrijp dat jullie deze niet standaard mee geven maar bij het instellen van FDN is het noodzakelijk deze in te geven. Dat zou inhouden dat er geen mogelijkheid is van het instellen van de simkaart op een wijze die de klant wil. Dit geeft een beeld van een onzorgvuldige klant vrijheid.
Hoi braggeltje,



Ik snap dat je er zo over denkt, maar ik kan je helaas echt niet helpen aan de codes.



Ik wil je best een vervangende simkaart opsturen, als je daar verder mee komt. Ik hoor graag van je!



Groetjes,

Caspar

Reageer