Skip to main content
Waar vind ik de knop om wijzigingen op mijn simkaart aan te brengen
Bij de 'O' van ontdek, oftewel sommige dingen moet je echt zelf ontdekken. Wanneer je het dan vind wat je zoekt is des te leuker. Dus goed je best doen.



🙂
Hoi M.W.S., welkom op het Simyo forum :)



Als je wijzigingen wilt aanbrengen op je simkaart, dan kun je in eerste instantie op je Mijn Simyo pagina kijken. Daar zie je het tabblad ‘Instellingen’ staan. Onder het kopje ‘Netwerkinstellingen’ staan een aantal opties die je uit en aan kan zetten. Als je andere wijzigingen bedoeld, dan hoor ik het graag :)



Laat je het weten?



@Friesian; zelf ontdekken is heel leuk. Alleen als je er niet uitkomt, dan zijn wij er om klanten op weg te helpen 😳
Tuurluk zei Klukluk. :)

Dat begrijp ik ook wel Naomi, maar het zou kunnen dat het al gevonden is in de tussentijd door de TS, TS blij in dat geval.....Sapperdeflap, zelfs ik snap dat.:D



@TS:Was niet vervelend bedoelt maar ik heb mezelf de hele compjoeter geleerd, en dat gaf ook veel voldoening en is de beste leerschool.

Toch?🆒
Je hebt inderdaad gelijk dat het best leuk is om zelf dingen te ontdekken op de computer. Dat vind ik persoonlijk ook, maar dit gaat echter niet voor iedereen op 😉.

Reageer