Beste,
Ik heb een nieuwe simkaart aangevraagd en wil deze nu activeren maar ik zie nergens op de website de tekst "activeren simkaart".
Kunt u de simkaart aub activeren?
Hoor het graag,
met vriendelijke groet,
astrid
Bladzijde 1 / 1
Hoi As123,
Leuk dat je de vraag op het Simyo Forum stelt:D
Vreemd dat je de optie mist om je simkaart te activeren.
Staat dit niet onder het tabblad Mijn instellingen en simkaart?
Ik heb direct even een kijkje genomen in je gegevens. Ik zie dat je eind 2014 een simkaart hebt besteld.
Is dat de simkaart die je wil activeren?( Graag check ik dit even voor de zekerheid;))
Kun je me laten weten of je het zelf nog hebt kunnen vinden?
Leuk dat je de vraag op het Simyo Forum stelt:D
Vreemd dat je de optie mist om je simkaart te activeren.
Staat dit niet onder het tabblad Mijn instellingen en simkaart?
Ik heb direct even een kijkje genomen in je gegevens. Ik zie dat je eind 2014 een simkaart hebt besteld.
Is dat de simkaart die je wil activeren?( Graag check ik dit even voor de zekerheid;))
Kun je me laten weten of je het zelf nog hebt kunnen vinden?
Dag Ruud,
Bedankt voor je reactie. Nee, het staat echt nergens op de website als ik inlog. Ik kan alleen een nieuwe simkaart aanvragen.
Overigens zie ik in meerdere topics dit probleem terugkomen.
Ik heb de simkaart inderdaad enige tijd geleden al besteld dus kan het hier mee te maken hebben?
Kunnen jullie de simkaart voor mij activeren?
Hoor het graag,
Bedankt voor je reactie. Nee, het staat echt nergens op de website als ik inlog. Ik kan alleen een nieuwe simkaart aanvragen.
Overigens zie ik in meerdere topics dit probleem terugkomen.
Ik heb de simkaart inderdaad enige tijd geleden al besteld dus kan het hier mee te maken hebben?
Kunnen jullie de simkaart voor mij activeren?
Hoor het graag,
Hoi As123,
Graag gedaan. Misschien heb je het al gemerkt. Je nieuwe simkaart is nu actief.:D
Kun jij je telefoon eens herstarten met de nieuwe simkaart in je telefoon?
Het zal in dit geval te maken hebben met de tijd die tussen de bestelling en activatie zat;)
Werkt nu alles?
Graag gedaan. Misschien heb je het al gemerkt. Je nieuwe simkaart is nu actief.:D
Kun jij je telefoon eens herstarten met de nieuwe simkaart in je telefoon?
Het zal in dit geval te maken hebben met de tijd die tussen de bestelling en activatie zat;)
Werkt nu alles?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.