Skip to main content
ik ben mijn pukcode kwijt ik heb in mijn gegevens gekeken maar die laat niets zien hoe kom ik aan de pukcode
hoe kom ik aan de pukcode zoals jullie schrijven gaat niet
Waarom je je eigen reactie heb gemarkeerd als antwoord weet ik niet, maar laat ik een poging doen om je te helpen.



Als je jouw pukcode wilt opvragen ga je naar je Mijn Simyo pagina. Eenmaal daar klik op je op het tabblad instellingen en op die pagina zie je het tabblad Simkaart staan. Daar klik je op en je komt op de pagina met de gegevens van de Simkaart zoals Simkaart nummer, pincode en Pukcode. Het nummer van de Simkaart is zichtbaar maar de code's van je pin en puk zijn afgeschermd met ******. Achter die sterretjes klik je op tonen en het gewenste nummer word getoond.
Hoi Desmet45,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat lastig dat je jouw PUK-code niet kunt vinden!



De uitleg die Raytje geeft klopt helemaal. Om deze reden heb ik zijn antwoord gemarkeerd. Zo is het ook voor andere forumleden met dezelfde vraag een duidelijk antwoord 🙂 Heb je zijn stappen gevolgd en heb je de PUK-code kunnen vinden? We horen het graag van je. Als het niet lukt gaan we je natuurlijk verder helpen.



@Raytje, heel erg bedankt voor het duidelijke antwoord!



Ik heb dit topic verplaatst naar 'Simkaart'. Daar kom jouw vraag wat beter tot zijn recht :)



Groetjes,

Angela
alles is ok ik heb een andere browers gebruikt bedankt
Hoi desmet45,



Top dat het is gelukt. Ook bedankt dat je het aan ons doorgeeft en de oplossing vertelt. Mocht je nog eens vragen of opmerkingen hebben, dan zien we je graag terug 😳

Reageer