Skip to main content
Ik heb de Simyo-simkaart verplaatst naar een andere mobiel (mijn oude Samsung S4-mini). De Samsung opent wel, maar gaat dan over op een scherm van mobileprotect dat aangeeft dat er een pincode nodig is. Geen idee welke pincode, en hoe deze te verkrijgen.
Hoi Asi,



Welkom op het Simyo Forum.



Deze pincode kan je vinden in Mijn Simyo.

Dit onder instellingen > Simkaart.



Heb ik je zo goed geholpen?
Ik heb de pincode gevonden en ingevoerd, maar het toestel blijft vergrendeld.
Hoi Asi,



Ook namens mij welkom op het Simyo Forum. De pincode die je hebt gevonden is gekoppeld aan je simkaart. Het kan zijn dat je telefoon ook met een toegangscode is vergrendeld. Welke melding verschijnt er als je de pincode invoert?



Groetjes,



Sean



@Maikel.twinnie bedankt voor je antwoord!
Hi Sean,

Het is een melding van Mobile Protect l McAfee, die aangeeft dat het toestel vergrendeld is, en dat er contact opgenomen moet worden met de eigenaar. Maar dat ben ik ....



Groet,

Anneke
Tis geregeld, heb even contact opgenomen met de provider van het oude toestel.
Hoi Asi.



Wat goed om te horen dat je de boosdoener hebt gevonden en het zelf meteen hebt weten op te lossen! Voor verdere vragen zien we je graag terug op het Simyo forum 🙂.



Groetjes, Tiury

Reageer