Skip to main content
hoi simyo,



ik wil graag een nfc simkaart, wat moet ik nu doen?
Bron: https://www.simyo.nl/simkaart?gclid=CMDkpdjP4NICFcSfGwodngkDWw#NFC



Heb ik een NFC-simkaart?



Log in op Mijn Simyo. Onder het tabblad Instellingen staat onder ‘Simkaart’ welk type simkaart je hebt. Je kunt het ook op de simkaart zelf zien. Als daar het symbool met de vier boogjes op staat, weet je dat je er eentje hebt.

Hoe krijg ik de NFC-simkaart?



Vanaf 1 februari 2016 krijgen nieuwe klanten van Simyo de NFC-simkaart.

Als je al klant bent bij Simyo vraag je via Mijn Simyo een vervangende simkaart aan. Je ontvang dan binnen een paar werkdagen de NFC-simkaart.

Hoi Inge de Jonge,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat leuk dat je gebruik wilt gaan maken van de NFC-optie 😃 Ik zie dat jij voor het laatst een nieuwe simkaart hebt ontvangen in 2015. Dat betekent dat jouw simkaart nu waarschijnlijk geen NFC-simkaart is, maar je kunt er gemakkelijk eentje bestellen door in te loggen op Mijn Simyo en dan te surfen naar Instellingen > Simkaart. Een nieuwe simkaart is per definitie een NFC-simkaart. Daar hoef je je dan geen zorgen over te maken 🙂



Laat je me weten of het zo lukt?



@ Friesian, dankjewel voor je reactie!



Groetjes,

Jihane
hoi ik heb mijn simkaart binnen! ik ga hem nu activeren



Hoi Inge de Jonge,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat leuk dat je gebruik wilt gaan maken van de NFC-optie 😃 Ik zie dat jij voor het laatst een nieuwe simkaart hebt ontvangen in 2015. Dat betekent dat jouw simkaart nu waarschijnlijk geen NFC-simkaart is, maar je kunt er gemakkelijk eentje bestellen door in te loggen op Mijn Simyo en dan te surfen naar Instellingen > Simkaart. Een nieuwe simkaart is per definitie een NFC-simkaart. Daar hoef je je dan geen zorgen over te maken 🙂



Laat je me weten of het zo lukt?



@ Friesian, dankjewel voor je reactie!



Groetjes,

Jihane

Hoi Inge de Jonge,



Super 😃 Dat is echt goed om te horen. Veel plezier ermee!



Laat je het weten als je nog andere vragen hebt?



Groetjes,

Jihane

Reageer