Ik heb voor mijn esim op de iphone een pincode ingesteld. Nu moet ik ook een pukcode invoeren van de esim. Echter deze heb ik niet en staat ook niet in de instellingen op de app bij simkaart. Waar kan ik de pukcode wel vinden?
Misschien heb je iets aan onderstaande uitleg van Apple
https://support.apple.com/nl-nl/118228#:~:text=Als%20je%20de%20simkaart%20of,een%20nieuwe%20simkaart%20of%20eSIM.
Hoi, ik kan de link niet aanklikken…
Hoi
Bedankt voor je bericht. Vanwege de privacywetgeving mogen wij je pin- en pukcode niet doorgeven. Wel kun je je pin- en pukcode altijd terug vinden in Mijn Simyo. Deze staan onder Instellingen > Simkaart. Laat je mij weten of het is gelukt?
Groetjes,
Seren
Hoi bedankt voor je reactie. Helaas staat er alleen een simkaartnummer vermeld. Pukcode is niet vermeld. Ik heb simyo ook een appje gestuurd. Ik hoop dat ze me snel kunnen antwoorden.
Hoi bedankt voor je reactie. Helaas staat er alleen een simkaartnummer vermeld. Pukcode is niet vermeld. Ik heb simyo ook een appje gestuurd. Ik hoop dat ze me snel kunnen antwoorden.
Dat is wel erg vreemd. Zou je mij een privébericht kunnen sturen? Dan kijk ik even mee wat er aan de hand is.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.