Skip to main content
antwoord

Waar is mijn simkaart?

  • May 11, 2024
  • 1 reactie
  • 25 Bekeken

Ik heb nieuwe abonnement bij jullie aangeschaft, maar hij zegt dat ik een andere sim kaart moet vervangen alleen ik heb geen sim kaart van jullie gekregen! 
 

dus hoe moet ik mijn sim kaart activeren zonder de sim kaart te wisselen

Beste antwoord door Amy

Hoi @Mohamad313,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat een collega gisteren een nieuwe simkaart voor je heeft aangevraagd. Je ontvangt deze binnen 2 werkdagen.

Alvast veel plezier met je Sim Only abonnement! 

Groetjes,
Amy

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

1 reactie

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • antwoord
  • May 13, 2024

Hoi @Mohamad313,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat een collega gisteren een nieuwe simkaart voor je heeft aangevraagd. Je ontvangt deze binnen 2 werkdagen.

Alvast veel plezier met je Sim Only abonnement! 

Groetjes,
Amy