beste simyo,
ik heb een nieuwe simkaart binnen gekregen en tik 3 maal de verkeerde code in. NU is het de vraag of ik de puk code heb, Via de site kan ik alleen de oude verkrijgen. van mijn vorige simkaart. En nu ik ben afgesloten kan ik geen nieuwe simkaart bestellen. Help a brother out!
Bladzijde 1 / 1
Hi thomas.bk, en welkom op het Simyo forum, brother :)
Ik zie in je gegevens dat een andere brother je al telefonisch heeft geholpen. Je simkaart was ten tijde van het schrijven van je vraag nog niet geactiveerd, en inmiddels is je simkaart ook al gedeblokkeerd. Laat je nog even weten of alles alweer werkt zoals het hoort?
Ik zie in je gegevens dat een andere brother je al telefonisch heeft geholpen. Je simkaart was ten tijde van het schrijven van je vraag nog niet geactiveerd, en inmiddels is je simkaart ook al gedeblokkeerd. Laat je nog even weten of alles alweer werkt zoals het hoort?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.