Skip to main content

.

Nieuwe telefoon dus een nieuwe simkaart binnen gekregen. Ik kan nergens op het portal de functie “activeren simkaart”vinden. Kunt u mij de weg wijzen?

Hoi @Peter53 

Dit vond ik op de servicepagina van Simyo voor je

Je activeert je simkaart door in te loggen op Mijn Simyo. De inloggegevens hiervoor ontvang je van ons in een e-mail. Druk, nadat je bent ingelogd, op ‘Instellingen' en vervolgens op het tabblad ‘Simkaart’. In dit scherm druk je op ‘Activeer je nieuwe simkaart’ om verder te gaan naar de tweede stap.


Hallo Ray, dank voor je antwoord. Bij “simkaart”zie ik alle gegevens van de oude simkaart. De nieuwe simkaart staat er niet bij en ook geen activatieknop. Ik hoor het graag.


Het klopt dat de nieuwe simkaart nog niet zichtbaar is. 

Ik denk waar “activeren” hoort te staan op die pagina onder snel regelen, bij jou “vervangende simkaart aanvragen” staat. 

Probeer het eens met deze link

https://mijn.simyo.nl/simkaart-activeren


Het werkt! Dankjewel :)


Bedankt voor je feedback.. Fijne avond :)


Hoi Peter53,

 

Welkom op het Simyo forum, leuk dat je een kijkje neemt.

 

Ik zie dat Ray je al helemaal verder heeft geholpen, fijn dat je er uit bent gekomen. Bedankt Ray!

 

Groetjes,

Daisy


Reageer