Hai, ik heb mijn simkaart een aantal dagen geleden geblokkeerd naar aanleiding verlies telefoon. Ik probeer nu al een aantal dagen via my symio een nieuwe aan te vragen maar krijg dan steeds de melding dat er iets is mis gegaan. Kan ik nog op een andere manier een nieuwe sim bestellen?
Bladzijde 1 / 1
Wis even je cookies en je browser geschiedenis en probeer het opnieuw..
En wanneer het dan nog niet zou lukken wanneer je de koekjestrommel om hebt gekiepert dan laat het maar weten:D Lukt het wel, geef even een seintjuh.
Hoi TessaJ,
Goed dat je hier even navraag over doet. Zo te zien is het je op de 19e al gelukt om een vervangende simkaart aan te vragen. We hebben deze simkaart eergisteren verzonden, dus ik verwacht dat je deze vandaag of morgen ontvangt 🙂. Dit is waarschijnlijk ook de reden dat je nu een foutmelding krijgt op Mijn Simyo. Laat je het weten als je de simkaart hebt ontvangen?
Groetjes, Tiury
Dank voor de hulp, Raytje en Friesian 🙂.
Goed dat je hier even navraag over doet. Zo te zien is het je op de 19e al gelukt om een vervangende simkaart aan te vragen. We hebben deze simkaart eergisteren verzonden, dus ik verwacht dat je deze vandaag of morgen ontvangt 🙂. Dit is waarschijnlijk ook de reden dat je nu een foutmelding krijgt op Mijn Simyo. Laat je het weten als je de simkaart hebt ontvangen?
Groetjes, Tiury
Dank voor de hulp, Raytje en Friesian 🙂.
Hai Tiury. simlaart idd ontvangen en een en ander geïnstalleerd.
Dank voor de hulp
Dank voor de hulp
Fijn dat je 't nog even laat weten, TessaJ 😳
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.