.

Beantwoord

Waar blijft mijn vervangende simkaart?


Badge

Ik heb 14 dagen geleden een nieuwe simkaart besteld voor [nummer gewist]. maar nog steeds niet ontvangen.

Neem aan dat ie wel verzonden is, want op mijn simyo staat om te activeren.

icon

Beste antwoord door Ouael 4 June 2020, 12:35

Bekijk originele reactie

13 reacties

Reputatie 7

@daisy2222  14 dagen is wel heel erg lang. Normaliter duurt de verzending van een simkaart een of enkele werkdagen. Maar dan is het nu de vraag of je adres correct bij Simyo bekend is. Ben je misschien verhuisd?

Reputatie 4
Badge +4

Hey daisy2222,

 

Welkom op het Simyo forum! Zoals RicoK al zei is 14 dagen erg lang. Je zou de simkaart al binnen enkele dagen in huis hebben. Deze is wel gewoon verzonden.

Ik wil je daarom vragen om in te loggen op Mijn Simyo om het adres te controleren. Als het adres klopt, dan kan je een reactie hieronder plaatsen. Ik verstuur de simkaart dan kosteloos naar je op, omdat je de eerste waarvoor je betaald hebt nooit hebt ontvangen. Als het adres klopte, dan moeten wij er vanuit gaan dat er bij de post iets mis is gegaan.

 

Ik wacht je reactie af :)

 

Groetjes,

Ouael

Badge

Ja dat is een goede, de sim zal wel naar mijn oude huis verzonden zijn, ben 9 jaar geleden vergeten simyo ons nieuwe adres door te geven. Kun je nagaan hoelang al bij simyo.

Zal hem vanavond bellen. Horen jullie niets meer, dan is het OK. Bedankt.

Ps.       al veranderd in instellingen

Badge

hallo Ouael

Ik heb contact gezocht met de huidige eigenaar van het pand, maar hij heeft geen simkaart gezien .

Ik heb het adres in mijn simyo veranderd,

vr gr Daisy

Voor alle zekerheid zou ik het weghalen i.vm. je privacy. Simyo kan jouw gegevens zien aan de hand van je login / gebruikersnaam.

 

Reputatie 7

@daisy2222 Omdat dit een openbaar forum is, wil ik je dringend adviseren privacy gevoelige informatie als een adres te verwijderen. Een geplaatst bericht kun je binnen enkele uren na plaatsing nog bewerken.

Reputatie 7

@Ray  :wink:

2 zielen, 1 gedachte.. 😁

Badge

bedankt mensen, ik heb de adres gegevens weggehaald.

Reputatie 7

@daisy2222 :thumbsup_tone1:. Een Simyo Moderator = medewerker zal dit oppakken.

Reputatie 6
Badge +6

Hoi daisy2222, 

Ik zie dat je adres inmiddels is aangepast! Ik heb gelijk een vervangende simkaart voor je aangevraagd :blush:  Krijg je van ons, omdat je al zo lang klant bent :grin:

Het zal vanaf nu nog wel twee werkdagen duren, dus ik verwacht dat je hem na het weekend ontvangt. 

Kunnen we je nog ergens anders mee helpen in de tussentijd? 

Groetjes, 
Bas

Badge

prima fijn en bedankt

Reputatie 6
Badge +6

Graag gedaan hoor! Fijne dag nog :blush:

Reageer