Skip to main content
Mijn eerste simkaart na overstappen op Simyo is nooit aangekomen. Een vervangende simkaart zou maandag opgestuurd worden, maar daar wacht ik nu al 4 dagen op. Als ik iets in een webshop bestel is het de volgende dag al. Hoe moeilijk is het om een simkaart op te sturen? Ik word hier heel ongelukkig van.
Als je een IPhone hebt dan kan deze het beste synchroniseren via ITunes. Anders je simkaart activeren, mocht nog nodig zijn. Als het lukt, kun je simkaart in een anderen uitproberen, ik heb het probleem gister ook gehad. Na het synchroniseren via ITunes had wel service en bereik. Succes!
Sorry niet voor deze topic bedoeld
Hoi Peter555, welkom op het Simyo forum!



Ik zie dat je inderdaad op 2 december een vervangende simkaart hebt besteld. Als je die nóg niet in huis hebt, zou ik me gaan afvragen of mijn adres wel klopt. Heb je dit al gecheckt op Mijn Simyo?



Als het adres wel gewoon klopt, kun je dit melden bij PostNL. Dan raakt er kennelijk post kwijt. Het hoort echt niet langer dan 2 werkdagen te duren voor je een simkaart in de bus hebt.



Kun je het laten weten als je na vandaag je simkaart nóg niet ontvangen hebt?
Hoi Ernst



Nee, de kaart is nog steeds niet binnen.



Het adres in Mijn Simyo klopt en PostNL is na bovenstaand bericht al twee keer met post langs geweest. Dat er post achter zou blijven lijkt niet waarschijnlijk.



Ik heb inmiddels al een week niet kunnen bellen of gebeld kunnen worden.



Heel vervelend
Hoi Ernst



Nee, de kaart is nog steeds niet binnen.



Het adres in Mijn Simyo klopt en PostNL is na bovenstaand bericht al twee keer met post langs geweest. Dat er post achter zou blijven lijkt niet waarschijnlijk.



Ik heb inmiddels al een week niet kunnen bellen of gebeld kunnen worden.



Heel vervelend




Hoi Peter555,



Ernst vertelt me dat hij ook op Twitter contact met je heeft en daar nu bezig is met je simkaarten. Wat een mysterie zeg, al twee kaarten in het niets. 😞 Ik hoop dat de derde keer scheepsrecht is.



Groetjes, Charlene


Hoi Peter555,



Ernst vertelt me dat hij ook op Twitter contact met je heeft en daar nu bezig is met je simkaarten. Wat een mysterie zeg, al twee kaarten in het niets. 😞 Ik hoop dat de derde keer scheepsrecht is.



Groetjes, Charlene



We hopen maar dat het nu goed komt. Dank voor je reactie,

Peter
We hopen maar dat het nu goed komt. Dank voor je reactie,

Peter




Hoi Peter555,



Hij is vandaag verstuurd. Dus als je hem overmorgen nog niet hebt, meteen contact opnemen, ok?



Groetjes, Charlene

Reageer