Skip to main content
Geachte klantenservice,



Wanneer kan ik mijn simkaart verwachten, deze heb ik afgelopen zondag al opgevraagd en zou met twee werkdagen binnen zijn??

Ook weer geen ontvangstbevesting van de aanvraag voor de nieuwe simkaart binnen gekregen.
Geachte klantenservice,



Wanneer kan ik mijn simkaart verwachten, deze heb ik afgelopen zondag al opgevraagd en zou met twee werkdagen binnen zijn??

Ook weer geen ontvangstbevesting van de aanvraag voor de nieuwe simkaart binnen gekregen.



Waar kan ik mijn telefoonnummer weergeven waar het om gaat zonder dat iedereen het ziet?
Moderators (die doorgaans binnen 1 werkdag reageren) kunnen jouw nummer achterhalen via je inloggegevens op dit forum, maar andere aardbewoners kunnen dat niet dus het is een niet-bestaand probleem! :p
Hoi erma, welkom op het Simyo forum!



Wat vervelend dat je nieuwe simkaart er nog niet is. Ik heb meteen even de status bekeken en ik zie dat je simkaart op 02-03 op de bus is gedaan. Je zal 'm dus uiterlijk vandaag ontvangen. Helaas zijn wij afhankelijk van het postbedrijf.



Zou je willen laten weten of je 'm vandaag nog hebt ontvangen? Als dit niet zo is, wil ik graag dat je even je adres checkt op Mijn Simyo en door geeft dat het adres juist is. Wij sturen je dan vervolgens een nieuwe simkaart op!



Bedankt voor de geruststelling Scotsman! :)



Update: Sorry, ik had niet gezien dat je gisteravond pas je adresgegevens hebt aangepast. Ik weet dus zeker dat je simkaart naar het verkeerde adres in Linschoten is gestuurd. Wonen daar nog kennissen van je dat je 'm kunt ophalen? Of wil je dat ik een nieuwe stuur?
Geachte, het klopt inderdaad dat de simkaart naar het oude adres is gestuurd, vandaag voor de derde keer langs de bewoners van dit adres geweest, ze waren vandaag gelukkig thuis maar beweren het nooit ontvangen te hebben. Ben bang dat dit gewoon weggegooid is. Zou er nog een keer een nieuw simkaartje verstuurd kunnen worden naar mijn huidige en onlangs aangepaste adres. Alvast hartelijk dank hiervoor.

N.B.

Misschien dat het bij het aanvragen van een nieuw simkaartje handig is dat voor het bevestigen hiervan de adresgegevens nog getoond worden en er een bevestigingsmail van de aanvraag naar het bekende e-mail adres wordt gestuurd.



Met vriendelijke groet,

Erma
Hoi erma, Dankjewel voor je reactie. Wat vervelend dat de nieuwe bewoners aangeven dat ze de simkaart niet binnen hebben gekregen.😕



Er is een nieuwe simkaart onderweg naar je nieuwe adres. Ik wil je wel vragen om twee keer deze simkaart te activeren. De bestelde simkaarten in de volgorde van bestelling geactiveerd. Bij de eerste keer activeren is dus de 'verloren' simkaart actief. Lukt dit niet, weet je me te vinden:D



Alles zo duidelijk?
Geachte klantenservice,



Ik heb helaas dezelfde fout gemaakt. Afgelopen maandag heb ik de nieuwe simkaart besteld op het vorige adres van mijn ouders en hij zal er vast al wel zijn aangekomen. Helaas woont er nu niemand in dat huis, dus zal ik niet aan die simkaart kunnen komen. Ik heb net  mijn adres veranderd en een nieuwe simkaart aangevraagd. Dus wanneer kan ik de nieuwe simkaart verwachten of is de oorspronkelijke nieuwe simkaart nog onderweg? En hoe zit het met de simkaart(en) activeren?



Met vriendelijke groeten,



Mania Sipanian
Hoi Mania Sipanian, welkom op het Simyo forum!



Wat onhandig dat je simkaart naar het verkeerde adres is gestuurd! Gelukkig hebben we je nieuwe simkaart vanmorgen op de post gedaan 🙂. Je kunt 'm met ongeveer 2-3 werkdagen thuis verwachten.



Als je 'm hebt ontvangen log je in op Mijn Simyo en activeer je je simkaart. Dit moet je echter 2x doen, omdat er anders iets niet goed gaat in het systeem.



Stap 1: inloggen

Stap 2: simkaart activeren

Stap 3: uitloggen (en het liefst je cookies verwijderen)

Stap 4: simkaart activeren



Je simkaart activeer je met behulp van het simkaartnummer. Deze kun je vinden op de simkaart zelf 😉.



Gaat het zo lukken denk je?
Goedemiddag forumleden en medewerk(st)er(s) van Simyo,



Op 5 maart hebben we een simonly abonnement aangevraagd voor mijn vader via mijn Simyo shop. In de e-mail, die verstuurd is naar het e-mailadres van mijn vader, staan gegevens om de status van de zending te controleren en er staat dat de simkaart op 6 maart verstuurd zou zijn. Helaas is de simkaart echter nog niet aankomen op het adres van mijn ouders (dit adres is ook ingegeven). Zouden jullie eens kunnen kijken waar het mis is gegaan?



Ik hoor graag hoe ik jullie de benodigde informatie kan sturen zonder deze op het forum te hoeven zetten. Het gaat dus niet om het telefoonnummer dat aan dit account gekoppeld staat.



Ik hoor graag van jullie.



Met vriendelijke groet,

Karin Kampinga
Hoi Karin,



Welkom op het Forum/



Ik ben geen moderator/ medewerker maar kan je misschien wel een klein beetje helpen.



Ik ben even gaan rekenen.

Je geeft aan de besteling op 5 maart gedaan te hebben.

Er van uitgaande dat, zoals je aangeeft, de sim-kaart de 6e maart is verstuurd.

Zou je hem in princiepe rond  9/10 maart ontvangen moeten hebben.



Maar af en toe raakt ook de post achter met de verwerking. Soms kan het een week duren voordat je een brief ontvangt via PostNL en mogelijk is dit het geval. Het is dus goed mogelijk dat je sim-kaart pas rond morgen of maandag bij jou of je vader op de mat licht.(Afgaande van dat jullie geen hangende brievenbus hebben.:o)



Heb je wat aan mijn informatie?
Hoi KarinKa,



Ik kan via jouw gegevens zien, wie er allemaal in jouw Vriendendeal shop hebben besteld.

ik zie daar inderdaad een bestelling op 5-3 terug. Die simkaart is op 6-3 op de bus gegaan, met de gewone post.

Hij zou dus vorige zaterdag, of zeker afgelopen week op de mat hebben moeten liggen.



Kun jij (of je vader zelf) het adres eens nakijken op Mijn Simyo? Daar hebben we het naartoe gestuurd.

Mocht dat adres niet kloppen, kun je het dan aanpassen en hier laten weten? Dan kunnen we jullie een nieuwe simkaart sturen.



Laat je het hier weten?



Maikel, bedankt voor het meedenken.



Groetjes,

Charlene
Goedemorgen Charlene,



Bedankt voor de reactie (Maikel uiteraard ook!) mijn ouders hebben zojuist contact opgenomen om te laten weten dat de simkaart ontvangen is! Mijn excuses als mijn reactie een beetje te snel was.



Nogmaals bedankt voor de ondersteuning!



Met vriendelijke groet,

Karin
Fijn dat je 't even laat weten, KarinKa 😃

Reageer