Ik heb zondag een nano simkaart aangevraagd en een bevestiging gekregen dat het twee dagen zou duren maar ik heb hem nog steeds niet.
dus waar blijft mijn nano simkaart?
+2
Beste martinn,
Wij kunnen geen aanvraag voor een nanosimkaart terugvinden. Wellicht heb je de aanvraag niet bevestigd. Wij adviseren je nogmaals een nanosimkaart aan te vragen via www.simyo.nl/nanosim/aanvragen.
Groetjes,
Arie
Wij kunnen geen aanvraag voor een nanosimkaart terugvinden. Wellicht heb je de aanvraag niet bevestigd. Wij adviseren je nogmaals een nanosimkaart aan te vragen via www.simyo.nl/nanosim/aanvragen.
Groetjes,
Arie
Goedemiddag,
Ook ik heb een nano simkaart aangevraagd maar nog steeds niets ontvangen.
Ik heb deze aangevraagd op zaterdag 10 november jl en ook op dezelfde dag een bevestiging van aanvraag gekregen.
Ik zou de simkaart graag met spoed ontvangen want ik kan zo geen gebruik maken van mijn toestel.
Groetjes
Inge
Ook ik heb een nano simkaart aangevraagd maar nog steeds niets ontvangen.
Ik heb deze aangevraagd op zaterdag 10 november jl en ook op dezelfde dag een bevestiging van aanvraag gekregen.
Ik zou de simkaart graag met spoed ontvangen want ik kan zo geen gebruik maken van mijn toestel.
Groetjes
Inge
Welkom op het forum Ings,
Wij kunnen voor jouw aansluiting geen aanvraag voor een nanosim terugvinden. Zou je deze opnieuw aan kunnen vragen via www.simyo.nl/nanosim/aanvragen?
Wij kunnen voor jouw aansluiting geen aanvraag voor een nanosim terugvinden. Zou je deze opnieuw aan kunnen vragen via www.simyo.nl/nanosim/aanvragen?
Ik heb m opnieuw aangevraagd. Maar vind het wel vreemd dat jullie de aanvraag niet terug kunnen "vinden" terwijl jullie mij hier wel een bevestiging van hebben gestuurd. Ik hoop dat het deze keer wel goed gaat!
Hey Ings,
Ik zie dat er inmiddels een nanosim naar jou is verstuurd. Je kan deze elk moment verwachten.
Ik zie dat er inmiddels een nanosim naar jou is verstuurd. Je kan deze elk moment verwachten.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.