.

Beantwoord

Waar blijft mijn nano-simkaart?

  • 7 November 2012
  • 5 reacties
  • 595 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Ik heb vrijdag mijn nano-simkaart besteld maar heb nog steeds niet gekregen. Alleen vrijdag een bevestiging van bestelling en dat het 2 dagen zou duren.
Wanneer krijg ik mijn nano-simkaart geleverd?
icon

Beste antwoord door Arie 9 November 2012, 14:09

Bekijk originele reactie

5 reacties

Oh dus ik ben niet de enige, ik heb hem ook vrijdag besteld en kreeg hetzelfde bericht. Ook ik heb hem nog steeds niet ontvagen. Ik zou graag willen weten wanneer hij binnen komt.
Idem hier. Op 31-10 telefonisch via 1200 besteld, met nadrukkelijke toezegging 'duurt 2 werkdagen' maar tot nu nog niks mogen ontvangen. Graag een update wanneer ik de nanosim in huis krijg. M.vr.groet
Badge +2
Beste koenh, LP800 en Gaby 11,

Wij hebben bij deze de nanosimkaarten nogmaals voor jullie opgestuurd. Onze excuses voor het ongemak. Jullie hebben deze als het goed is uiterlijk maandag binnen.

Groetjes,

Arie
Hallo Arie,
Dank je wel voor je actie!!
Kun je hier kort aangeven welke stappen/volgorde ik moet door lopen om de nanosimkaart werkend te krijgen in de iPhone?
BVD,
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Gaby11,

Om de nano simkaart te activeren, moet je de link www.simyo.nl/nanosim/activeren gebruiken. De nano simkaart wordt dan binnen 1 werkdag geactiveerd. Je nieuwe pin en pukcode kun je na activatie terug vinden op je persoonlijke pagina. Indien de simkaart na activatie nog geen signaal geeft, zal je eerst moeten synchroniseren met Itunes. Dit doe je door de nano simkaart in je toestel te stoppen. Vervolgens koppel je de Iphone aan je computer. Itunes zal dan vragen om te synchroniseren.

Groetjes,

Alex

Reageer