Skip to main content
Goeiendag,



Op 21 april heb ik een simkaart (prepaid) besteld. Ik heb de bevestiging gehad dat deze in 2 of 3 werkdagen geleverd zou zijn. Nu is het inmiddels de 29e, volgens mij klopt er iets niet.



MvG Dennis
Hoi Delwel,



Welkom op het forum. Goed dat je ernaar komt informeren, want een simkaart heb je inderdaad binnen 3 werkdagen zeker in huis. Ik zie dat jouw simkaart ook op de 22ste is verstuurd. Je had hem dus al in huis moeten hebben. Zou je op Mijn Simyo eens kunnen nakijken of je adres nog klopt? En zou je het anders kunnen aanpassen?

Ik hoor het graag van je, dan gaan we ervoor zorgen dat je zo snel mogelijk je sim in huis hebt :)



Groetjes, Charlene
Goeiedag,



Bij nader onderzoek bleek dat ik 1 cijfer van mijn adres niet goed had ingevuld en kon ik achterhalen dat deze bij buren in mijn straat beland waren.

Dus bij deze terecht!
Hoi Delwel,



Bedankt voor het doorgeven. Gelukkig is de simkaart terecht. Ik zie wel dat je je adres nog niet hebt gewijzigd. Dit kan via Mijn Simyo. Klik dan op het tabblad 'Mijn gegevens' en kies voor 'wijzig postadres'.



Kan je even laten weten of het is gelukt?



Groetjes,



Alex

Reageer