Skip to main content
Hallo, een vriend van mij. Heeft bij jullie een nieuwe simkaart besteld voor zijn nieuwe telefoon bij mijn simyo. Omdat daar een micro simkaart in moet. Hij heeft nu de gewone grote van jullie. We hebben samen dat gedaan. Maar de 5 euro wordt niet afgeschreven en de simkaart wordt niet geleverd. Ondanks dat er voldoende op zijn prepaid account staat. Hij heeft geprobeerd te bellen maar komt er niet doorheen. Ik wil niet zijn nummer hier opzetten omdat ie nogal op zijn privacy gesteld is. Maar wat kunnen we doen?
Hoi ronaldbunk,



Welkom op het forum.



Jammer om te horen dat je vriend geen simkaart ontvangen heeft. Uit de gegevens kan ik opmaken dat er begin april contact is geweest met de klantenservice, maar ik niet dat er toen een nieuwe simkaart aangevraagd. Ik denk dat daar de verwarring is ontstaan. Onze excuses hiervoor.



Ik zie dat je voor deze aansluiting afgelopen vrijdag een vervangende micro simkaart hebt aangevraagd. Deze is vandaag verstuurd. Je vriend kan de simkaart binnen 3 werkdagen thuis verwachten.
Super, dankjewel. Ga het hem doorgeven
Hoi ronaldbunk,



Graag gedaan :)



Als het om een prepaid aansluiting gaat dan kan hij de meegeleverde instructies opvolgen om de simkaart te activeren. Bij prepaid is het niet nodig. De simkaart is dan meteen te gebruiken.

Reageer