Ik krijg steeds de melding 'plaats simkaart voor netwerk diensten' terwijl de simkaart er gewoon in zit.
Bladzijde 1 / 1
Heb je soms een nieuwe telefoon?
Beste Majan.
Mogelijk helpt het als je jou telefoon even uitzet en je simkaart verwijderd.
Kijk meteen even of je een beschadiging ziet aan je simkaart.
Stop hem weer terug en zet je telefoon weer aan.
Hopelijk is de foutmelding verholpen.
Mogelijk helpt het als je jou telefoon even uitzet en je simkaart verwijderd.
Kijk meteen even of je een beschadiging ziet aan je simkaart.
Stop hem weer terug en zet je telefoon weer aan.
Hopelijk is de foutmelding verholpen.
Hoi Majan,
Welkom op het Simyo Forum.
Dat is een lastig probleem! Je wilt natuurlijk gewoon bereikbaar zijn!
Niels te Grotenhuis heeft je al een goede tip gegeven. Heb je dit uitgeprobeerd en heeft dit geholpen? Mocht dit niet de oplossing zijn, zou je jouw simkaart dan eens willen testen in een andere telefoon en het liefst ook een goedwerkende simkaart in jouw telefoon? De uitslag hiervan geeft ons een goed beeld. We kunnen direct zien of het aan 1 van deze 2 ligt.
Houd je ons op de hoogte?
@Niels (is het goed als ik je Niels noem ;)) & Scotsman, heel erg bedankt voor het meedenken :)
Groetjes,
Angela
Welkom op het Simyo Forum.
Dat is een lastig probleem! Je wilt natuurlijk gewoon bereikbaar zijn!
Niels te Grotenhuis heeft je al een goede tip gegeven. Heb je dit uitgeprobeerd en heeft dit geholpen? Mocht dit niet de oplossing zijn, zou je jouw simkaart dan eens willen testen in een andere telefoon en het liefst ook een goedwerkende simkaart in jouw telefoon? De uitslag hiervan geeft ons een goed beeld. We kunnen direct zien of het aan 1 van deze 2 ligt.
Houd je ons op de hoogte?
@Niels (is het goed als ik je Niels noem ;)) & Scotsman, heel erg bedankt voor het meedenken :)
Groetjes,
Angela
Bedankt voor jullie reacties. We hebben de simkaart in een ander toestel geplaatst en toen deed hij het wel, maar toen we hem terug zetten in de originele toestel, gaf hij aan 'plaats simkaart voor netwerkdiensten'. Hoe kan dat nu weer?
Hoi Majan,
Misschien helpt het volgende:
Zet je telefoon uit
Verwijder simkaart en accu (indien mogelijk)
Wacht een minuut of 10
Plaats simkaart en accu weer terug en start de telefoon opnieuw op.
Als dit geen resultaat geeft probeer dan de simkaart van een ander toestel in jouw telefoon
Als dit ook niet helpt is het slot (de sleuf waar je kaartje in gaat) misschien vuil of defect.
Als dit zo is moet je even langs een telefoonwinkel (als je weet hoe kan je zelf proberen schoon te maken, maar dat is op jouw eigen risico!)
Succes
Misschien helpt het volgende:
Zet je telefoon uit
Verwijder simkaart en accu (indien mogelijk)
Wacht een minuut of 10
Plaats simkaart en accu weer terug en start de telefoon opnieuw op.
Als dit geen resultaat geeft probeer dan de simkaart van een ander toestel in jouw telefoon
Als dit ook niet helpt is het slot (de sleuf waar je kaartje in gaat) misschien vuil of defect.
Als dit zo is moet je even langs een telefoonwinkel (als je weet hoe kan je zelf proberen schoon te maken, maar dat is op jouw eigen risico!)
Succes
Hoi Majan,
Is het ondertussen gelukt met de tip van Franswon?
Bedankt voor je hulp, Franswon :)
Groetjes, Angelica
Is het ondertussen gelukt met de tip van Franswon?
Bedankt voor je hulp, Franswon :)
Groetjes, Angelica
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.