Goedemiddag,
Ik heb een Prepaid SIM van Simyo.
Ik heb sinds kort twee problemen:
1) Ik krijg voortdurend de melding dat er geen SIM-kaart aanwezig is terwijl dat natuurlijk wel het geval is. Het SIM-kaartje heb ik gecontroleerd en zit goed in het toestel.
2) Als ik mijn eigen mobiele nummer bel krijg ik voortdurend de mededeling dat ikĀ zogenaamd in gesprek zou zijn terwijl dat niet het geval is.... Ik heb alle instellingen gecontroleerd en die staan goed.
Kan iemand mij helpen deze problemen op te lossen?
Bij voorbaat dank.
Bladzijde 1 / 1
Hallo Hans. Heb je misschien een ander toestel om de sim daarmee te controleren?
En is het mogelijk om een andere sim in je telefoon te testen?
Je moet er zeker van zijn dat je 1 van de 2 kunt uitsluiten.
Mvg.
Friesian
En is het mogelijk om een andere sim in je telefoon te testen?
Je moet er zeker van zijn dat je 1 van de 2 kunt uitsluiten.
Mvg.
Friesian
En voor de zekerheid.
Je toestel isĀ simlockvrij?
Groetjes,
Friesian
Je toestel isĀ simlockvrij?
Groetjes,
Friesian
Andere SIM in toestel gedaan: precies dezelfde mededeling...
Ja, is SIMlock vrij
Dan zul je waarschijnlijk het beste een ander simkaartje een vervangend kaartje bij de klantenservice kunnen aanvragen.
Groetjes,
Friesian
Groetjes,
Friesian
Toestel gereset. Alles verholpen. Dank voor de hulp
Toestel gereset. Alles verholpen. Dank voor de hulp
Had ik niet gezien, graag gedaan.
Bedankt Friesian. CU !
Hoi Hans000, welkom op het forum van Simyo!
Fijn dat het probleem inmiddels is verholpen door het resetten van je toestel en Friesian bedankt voor het meedenken! 🙂
Fijn dat het probleem inmiddels is verholpen door het resetten van je toestel en Friesian bedankt voor het meedenken! 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.