.

Beantwoord

Vraag oude simkaart

  • 3 January 2022
  • 3 reacties
  • 43 Bekeken

Ik ben recent overgestapt naar Simyo en heb gekozen voor nummerbehoud en een nieuwe telefoon, echter wordt mijn nummer pas 31 jan overgezet naar Simyo. Is het gewoon mogelijk om mijn oude simkaart tot 31 jan in mijn nieuwe telefoon te gebruiken(miss een domme vraag maar wil niet per ongeluk een hoop extra kosten van Vodafone- en of Simyo)?

icon

Beste antwoord door RicoK 3 January 2022, 19:28

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7

@Bellywash Ja zeker, het is zelfs ten strengste aan te raden om totdat je huidige nummer is overgezet naar Simyo gebruik te blijven maken van de simkaart van je huidige provider. Dit, omdat je anders via je tijdelijke nummer dat je nu hebt gekregen van Simyo (hoge) buiten-de-bundel-kosten gaat betalen.

Op de dag van de omzetting moet je goed je telefoon met je huidige simkaart in de gaten blijven houden. Zodra je Geen Netwerk of Geen Service ziet staan dan is de omzetting gebeurt en kun je je huidige kaart uit je telefoon halen en de nieuwe kaart van Simyo erin stoppen. Het is niet altijd nodig om je mobiele telefoon even uit en weer in te schakelen, maar het kan geen kwaad, zodat je nieuwe simkaart in je telefoon zich op het netwerk kan aanmelden.

Let er wel op dat je je simkaart van Simyo voor die tijd wel hebt geactiveerd via je Mijn Simyo. 

Dankjewel @RicoK, weet ik dat tenminste zeker :smile:

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @Bellywash,

 

Bedankt voor je bericht. @RicoK heeft helemaal gelijk :). Je hoort onze simkaart pas te activeren zodra het nummer is overgezet. Tot die tijd maak je gewoon gebruik van jouw huidige provider. 

 

Bedankt @RicoK voor je snelle reactie.

 

Groetjes,

 

Nihad

Reageer