Dat is de melding die ik krijg als ik naar mijn voicemail box bel op 1233
Ik heb hem al twee keer aangezet door te bellen naar 12331.
Ik krijg dan de meldind dat hij binnen enkele minuten wordt geactiveerd, maar het blijft fout gaan als ik wil luisteren.
Ik heb sinds enkele weken een nieuwe simkaart, misschien heeft dat er nog mee te maken. Vroeger op mijn oude simkaart werkte alles wel goed.
Bladzijde 1 / 1
Denk dat Simyo achter de schermen iets voor je moet aanpassen.
Die reageren doorgaans binnen een dag op werkdagen.
Die reageren doorgaans binnen een dag op werkdagen.
Hoi Dfsmits,
Welkom op het Forum! Leuk dat jij je vraag hier stelt. :)
Oei, balen dat je voicemail niet werkt. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat je voicemail uitstaat op het netwerk. Om deze reden heb ik deze optie voor je aangezet.
ik zou je graag willen vragen je telefoon even uit en aan te zetten, waarna je voicemailbox weer zou moeten werken.
Laat je het ons weten of het nu wel lukt?
@ Ray, bedankt voor het meedenken! :D
Groetjes,
Asma
Welkom op het Forum! Leuk dat jij je vraag hier stelt. :)
Oei, balen dat je voicemail niet werkt. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat je voicemail uitstaat op het netwerk. Om deze reden heb ik deze optie voor je aangezet.
ik zou je graag willen vragen je telefoon even uit en aan te zetten, waarna je voicemailbox weer zou moeten werken.
Laat je het ons weten of het nu wel lukt?
@ Ray, bedankt voor het meedenken! :D
Groetjes,
Asma
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.