Skip to main content

.

Ik probeer mijn eSIM te downloaden, maar dat lukt helaas niet. 

Sms kan ik niet ontvangen. Om die reden heb ik voor activatie via bankoverschrijving gekozen. Vervolgens maak ik 1 cent over via mijn bank en krijg een mail met 'Aanvraag voor eSIM goedgekeurd...nu moet je je eSIM nog koppelen. Download de ESIM in Mijn Simyo app'

Wanneer ik in de Simyo app kies voor eSIM installeren, moet ik de verificatie steeds weer opnieuw uitvoeren en na het betalen van 1 cent via mijn bank klik ik op eSIM downloaden en krijg de foutcode 010.

Ik heb de verificatie via mijn bank inmiddels al 5 keer uitgevoerd. 5 keer mail gehad met de tekst 'Aanvraag voor eSIM goedgekeurd...nu moet je je eSIM nog koppelen. Download de ESIM in Mijn Simyo app'. Toch lukt het steeds niet om de eSIM te downloaden. 

Mijn wifi verbinding is stabiel, mijn mobiel heb ik bij Simyo zelf gekocht inclusief abonnement. Dus daar kan het niet aan liggen.

Graag hulp van een moderator!!

Mvg, Hajna Ruizendaal 

我也无法下载esim,错误代码003


我也无法下载esim,错误代码003

Betekent:

Ik kan esim ook niet downloaden, foutcode 003

Na een update van GrapheneOS lijkt het probleem verholpen te zijn.


Hoi hoi, ik heb nu 4 dagen geleden esim aangevraagd, maar krijg ook meteen foutcode 012 bij installeren 

Heb alles al gedaan, app opnieuw gedownload, fysieke sim eruit. Enz enz en weer krijg ik diezelfde code .

Ik heb samsung galaxy a54 en vindt het echt heel erg irritant 

Straks zit ik aan abonnement vast, terwijl ik het niet geïnstalleerd krijg 

 

Wat kan ik allemaal nog doen ????

 

Groetjes maniu 


Hoi @Maniu,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat het niet lukt om de eSIM te installeren! 

Ik zie dat je inmiddels ook contact hebt met onze klantenservice via Whatsapp. Mocht je toch nog hulp nodig hebben of vragen hebben dan hoor ik het graag van je 😊.

Groetjes,
Amy


Ook ik kan mij esim niet overzetten van mijn S22+ naar Fold5. Ik krijg steeds foutcode 012.

Net nog de laatste update gedaan zonder enig resultaat.


Hoi ​@Losaja,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je inmiddels al contact hebt gehad met onze klantenservice en dat dit is doorgezet naar de technische afdeling.

Ik raad aan om hun reactie af te wachten.

Groetjes,
Amy


Reageer