.

Beantwoord

VervangendeSIM kaart werkt niet. Wat nu?


Badge
Codes doen het niet. Maar ik chat of bel morgen wel.
Een verschrikkelijke toestand
icon

Beste antwoord door Thomas 1 June 2018, 10:04

Bekijk originele reactie

11 reacties

Vervangende simkaart is geactiveerd?

En in de Maas springen lijkt mij wat overdreven. 😒
Badge
Kort gezegd: ik zou graag gewoon een SIM met gewoon een NIUEW nummmer ontvangen.
Kan in details de moeilijheden vertellen maar dat is me teveel Ray.
Jk zie de consequenties maar daar kom ik wel overheen.
Ok?

Henk
De titel zegt vervangende simkaart, ik vraag of die is geactiveerd. Ik krijg daar geen antwoord op. Lastis helpen zo.

Fijne avond.
Badge
Beste Ray,
In zo'n grote club kun je niet op de hoogte zijn van de klanten.
Dan toch maar even noemen :(
Ik ben het slachtoffer van 2 cva's, 9 tia 's en 2 zware epilepsie aanvallen.
Ik ben trots op wat ik NU nog kan !
Maar vandaag heb ik de grens bereikt. Ging écht Iets te ver.

Dus VERZOEK ik jou mij een SIM kaart wilt sturen met een ander nummer.
Dat moet toch mogelijk zijn.
Henkmini, Ray is net als jij een klant van Simyo. Dus wat je nu vraagt kan Ray niet. Dit is meer iets voor een medewerker van Simyo, een moderator. Van hem /haar hoor je nog.

Zo dat is behoorlijk wat... verlies nooit het vertrouwen in jezelf !
Reputatie 6
Badge +4
Hi Henkmini,

Wat een beproevingen zeg! Hopelijk kun je nog heel lang doen wat je nu kunt doen. :)

Zoals Friesian al zegt is Ray net als jij een klant. Zij weten superveel en helpen je graag, maar ze kunnen niet iets veranderen aan je aansluiting. Daar zijn wij dan weer voor. 🙂

Onhandig dat je pin- en PUK-code niet lijken te werken. In je gegevens zie ik dat je na het activeren van je simkaart een e-mail hebt gehad met de nieuwe codes erin. Deze codes zijn namelijk gebonden aan je simkaart, een nieuwe simkaart betekent dus nieuwe codes. Kun je kijken of het lukt om je simkaart te ontgrendelen met de nieuwe codes? En mocht je tóch een nieuw telefoonnummer willen, reageer dan even op mijn privéberichtje.

Hou je ons op de hoogte? :)

Bedankt voor het meedenken Ray en Friesian.

Groetjes,
Thomas
Een kleine toevoeging. De codes staan ook op mijn Simyo. Instellingen, simkaart.
Badge
Probleem kennen jullie onde onderhand
Hier wordt zTOTAAL niet geholpen. Is daar NU NIEMAND die mij wil helpen.
Please, wil iemand op moderator mij VOICE bellen.

Help me toch
Henk Kist
In je andere topic is een oplossing vermeld door @Thomas van Simyo.

https://forum.simyo.nl/stel-je-vraag-57/vervangendesim-kaart-werkt-niet-wat-nu-41760/index1.html#post185509
Badge
Friesian, Ray, Thomas, en wie ík heb vefgeten:
Hierbij wil ik mijn excuus aanbieden voor al mijn geklaag, mijn ongeduld en soms onbeschofte reacties.
Ik zat er doorheen.
Iedereen van jullie BEDANKT voor al jullie hulp! !!

Prettig weekend allemaal

Henk Kist
Geldrop
Reputatie 6
Badge +4
Hoi Henkmini,

Geen probleem. We zijn allemaal mensen en zitten er allemaal wel eens doorheen. Hopelijk gaat het inmiddels weer wat beter met je. :)

Om het overzichtelijk te houden heb ik je nieuwe en bestaande topic even samengevoegd. Zo houden we het Simyo Forum overzichtelijk voor anderen met soortgelijke vragen.

Zoals Ray al aangeeft heb ik hier een reactie gegeven. Inmiddels lijkt het erop dat het gelukt is om je simkaart in gebruik te nemen.

Klopt het dat het inderdaad inmiddels gelukt is? Ik zie in je gegevens dat je namelijk wat internet verbruikt hebt.

Hou je ons op de hoogte?

Friesian en Ray bedankt wederom ;)

Groetjes,
Thomas

Reageer