Skip to main content
Ik heb een nieuwe simkaart aangevraagd omdat de laatste na de sim- en pukcodes meerdere malen correct ingevoerd te hebben de telefoon alsnog afgesloten werd. Ik heb maar een nieuwe aangevraagd en deze word niet door de telefoon herkend. Wat kunnen jullie er aan doen?

::D
Hoi lamsen,



Heb je toevallig je nieuwe simkaart in een ander toestel geprobeert om er zeker van te zijn dat het aan de sim kaart ligt?



Of misschien is jou simkaart nog niet geactiveerd in het system van KPN, want elke simkaart heeft zijn unieke nummer en moet in het systeem (server) er in worden gezet.

Dit kan ik niet voor je checken en dat zal iemand van simyo (kpn) je verder mee moeten helpen.



Hoop dat ik je een beetje Heb kunnen helpen.



Mvg,



Simnlru
Hoi Lamsen,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat een pech! Heb je een vervangende simkaart, wordt hij niet herkend 😞 Dit gaat we oplossen met je.



Ik zie in het systeem dat je jouw simkaart geactiveerd is. Dit is dus helemaal goed gegaan. Ik ben net als Simnlru erg benieuwd of jouw simkaart ook kuren vertoont in een andere telefoon. Werkt dit ook niet? Dan ga we een nieuwe simkaart bestellen voor je!



Houd je mij op de hoogte?



@Simnlru, bedankt voor je help en uitleg :D



Groetjes,

Angela

Reageer