Vervangende simkaart ontvangen en geactiveerd, echter de bijbehorende code werkt niet en blijft vragen om het nummer. Dit betekent dat ik niet ingelogd raak. Wat kan ik hieraan doen? Graag een reactie.
Bladzijde 1 / 1
Gewoon een kwestie van geduld, een dag later werkt alles prima!
Hello Elsten,
Welkom op t forum! Ik heb je topic verplaatst naar het Simkaart subforum. Hier kunnen andere bezoekers je vraag makkelijker vinden :)
Ik begrijp uit je tweede reactie dat het al werkt 🙂 Het duurt inderdaad een paar minuten voordat de vervangende simkaart is aangemeld op het netwerk.
Als je nog andere vragen hebt, hoor ik dat graag. We helpen je graag verder 😃
Welkom op t forum! Ik heb je topic verplaatst naar het Simkaart subforum. Hier kunnen andere bezoekers je vraag makkelijker vinden :)
Ik begrijp uit je tweede reactie dat het al werkt 🙂 Het duurt inderdaad een paar minuten voordat de vervangende simkaart is aangemeld op het netwerk.
Als je nog andere vragen hebt, hoor ik dat graag. We helpen je graag verder 😃
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.