Zojuist voor mijn dochtertje een nano sim geactiveerd. Is nieuwe nano welke was aangevraagd. iPhone herkent de kaart echter niet. In mijn simyo staat de nieuwe kaart als actief. Oude sim werkt niet meer. Wat nu? Kan iemand mij helpen?
Bladzijde 1 / 1
Hoi Tubeman, welkom op het forum van Simyo!
Sorry dat wij zo laat op je topic reageren. Wij hebben je topic over het hoofd gezien 😞 Ik zie dat je gelukkig al via een ander kanaal bent geholpen! Het blijkt dat je eerste vervangende simkaart defect was. Heel slim dat je deze simkaart even hebt getest in een ander toestel 🙂 Fijn om te zien dat je andere vervangende simkaart het gewoon doet.
Hopelijk tot ziens op het forum 😮
Sorry dat wij zo laat op je topic reageren. Wij hebben je topic over het hoofd gezien 😞 Ik zie dat je gelukkig al via een ander kanaal bent geholpen! Het blijkt dat je eerste vervangende simkaart defect was. Heel slim dat je deze simkaart even hebt getest in een ander toestel 🙂 Fijn om te zien dat je andere vervangende simkaart het gewoon doet.
Hopelijk tot ziens op het forum 😮
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.