Hallo,
Ik heb zojuist mijn vervangende simkaart binnen gekregen. Deze had ik besteld aangezien een Nano formaat nodig is voor Galaxy S6.
Nu heb ik de simkaart anderhalf uur geleden geactiveerd, maar deze werkt nog steeds niet.
Ik heb de telefoon al een aantal keer aan en uit gezet maar de melding 'Geen SIM-Kaart' blijf verschijnen. Ik heb de simkaart ook al eens in mijn oude Galaxy S4 geplaatst maar daar werkt deze ook niet.
Heeft iemand een idee wat dit kan zijn?
Alvast bedankt en vriendelijke groet,
Mike van Donselaar
Bladzijde 1 / 1
En omdat het activeren van de nieuwe simkaart wel gelukt is , werkt mijn oude simkaart niet meer. Ik kan dus niet meer bellen, sms'en of op internet.
Hoi Mike van Donselaar, welkom op het Simyo forum!
Apart dat het nog niet lukt met je nieuwe simkaart. Deze staat goed in je gegevens. Ik heb je simkaart een reset gegeven. Wil je je telefoon uit- en aandoen? Ook kun je je simkaart even uit je telefoon halen en opnieuw plaatsen.
Controleer je onder het tabblad Instellingen je simkaartnummer? Daarbij kun je daar je nieuwe pincode terugzien.
Als het nog niet werkt, wil je je nieuwe simkaart dan testen in een andere telefoon?
Apart dat het nog niet lukt met je nieuwe simkaart. Deze staat goed in je gegevens. Ik heb je simkaart een reset gegeven. Wil je je telefoon uit- en aandoen? Ook kun je je simkaart even uit je telefoon halen en opnieuw plaatsen.
Controleer je onder het tabblad Instellingen je simkaartnummer? Daarbij kun je daar je nieuwe pincode terugzien.
Als het nog niet werkt, wil je je nieuwe simkaart dan testen in een andere telefoon?
Hallo Naomi,
Ik heb mijn telefoon gereset en de simkaart ook opnieuw geplaatst. Daarnaast heb ik het nog eens geprobeerd met mijn andere telefoon en daar werkt het kaartje ook niet.
Het simkaartnummer komt gewoon overeen met het nummer op Mijn Simyo.
Zijn er misschien nog andere suggesties?
Groet,
Mike
Ik heb mijn telefoon gereset en de simkaart ook opnieuw geplaatst. Daarnaast heb ik het nog eens geprobeerd met mijn andere telefoon en daar werkt het kaartje ook niet.
Het simkaartnummer komt gewoon overeen met het nummer op Mijn Simyo.
Zijn er misschien nog andere suggesties?
Groet,
Mike
Hoi Mike van Donselaar,
Ik ga een nieuwe simkaart opsturen. Het lijkt namelijk aan je simkaart te liggen. Wanneer je een andere simkaart kan testen in je Galaxy S6, wil je dit dan doen? Ik hoor graag van je of dit wel werkt. De nieuwe simkaart ontvang je binnen ongeveer twee werkdagen.
Wil je mij laten weten wanneer je hem hebt ontvangen?
Ik ga een nieuwe simkaart opsturen. Het lijkt namelijk aan je simkaart te liggen. Wanneer je een andere simkaart kan testen in je Galaxy S6, wil je dit dan doen? Ik hoor graag van je of dit wel werkt. De nieuwe simkaart ontvang je binnen ongeveer twee werkdagen.
Wil je mij laten weten wanneer je hem hebt ontvangen?
Hallo Naomi,
Oke super dankjewel! Ik kan helaas geen andere simkaart testen in de S6 want alle andere simkaartjes in huis zijn nog in het oude formaat. Ik zal laten weten wanneer ik de simkaart ontvangen heb.
Groet,
Mike
Oke super dankjewel! Ik kan helaas geen andere simkaart testen in de S6 want alle andere simkaartjes in huis zijn nog in het oude formaat. Ik zal laten weten wanneer ik de simkaart ontvangen heb.
Groet,
Mike
Hoi Mike,
Graag gedaan namens Naomi 🙂 Uiteraard hopen we dat dit jouw proberen gaat oplossen! Fijn dat je ons op de hoogte wilt houden hiervan.
Groetjes,
Angela
Graag gedaan namens Naomi 🙂 Uiteraard hopen we dat dit jouw proberen gaat oplossen! Fijn dat je ons op de hoogte wilt houden hiervan.
Groetjes,
Angela
Hallo Naomi en Angela,
Ik heb zojuist de simkaart al ontvangen en deze reeds geplaatst. En deze werkt gelukkig perfect 😃!
Bedankt voor de goede service!
Groet,
Mike
Ik heb zojuist de simkaart al ontvangen en deze reeds geplaatst. En deze werkt gelukkig perfect 😃!
Bedankt voor de goede service!
Groet,
Mike
Hoi Mike,
Dat goed om te zien 😃 Graag gedaan en bedankt voor het doorgeven. Mocht je onze hulp in de toekomst nog nodig hebben, laat je het dan weten?
Groetjes,
Angela
Dat goed om te zien 😃 Graag gedaan en bedankt voor het doorgeven. Mocht je onze hulp in de toekomst nog nodig hebben, laat je het dan weten?
Groetjes,
Angela
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.