Hallo, ik heb gisteren een vervangende (nano) simkaart ontvangen.
Die heb ik (volgens mij) geactiveerd via de site, maar ik heb geen mail gekregen met een nieuwe pincode enz.
Nu werkt mijn sim niet. Telefoon zegt: geen service. Ik heb mijn telefoom echt nodig vandaag.
Wat moet ik doen?
Bladzijde 1 / 1
Die heb ik (volgens mij) geactiveerd via de site, maar ik heb geen mail gekregen met een nieuwe pincode enz.
Nu werkt mijn sim niet. Telefoon zegt: geen service. Ik heb mijn telefoom echt nodig vandaag.
Wat moet ik doen?
Hoi Yoyoyo,
Ik heb het voor bekeken in het systeem. Ik zie dat de simkaart is geactiveerd en dat er verbruik heeft plaats gevonden.
Klopt het dat je gebruik kunt maken van je aansluiting? Ik verneem graag of je weer gebruik kunt maken van je aansluiting.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.