Ik heb een vervangende simkaart aangevraagd, omdat mn mobiel gestolen is. Ik heb hem geactiveerd, maar ik kan nog steeds niet bellen. Kunnen jullie dit oplossen?
Mvg, christy
Bladzijde 1 / 1
Dat is heel normaal, een vervangende simkaart is geblokkeerd als de oorspronkelijke dat ook is. Maar dat is makkelijk op te lossen door iemand van Simyo. Wordt wel morgen, als er haast bij is morgenochtend meteen even met de Klantenservice bellen.
Oke simyo, kunnen jullie mijn simkaart dan deblokkeren? Hij doet het nog steeds niet namelijk
Hoi christy, welkom op het forum.
Voor dringende zaken is het altijd het snelste om er even een belletje met de klantenservice aan te wagen. Hier op het forum proberen we iedereen binnen een dag te woord te staan. Ik zie dat je ook al via het contactformulier een berichtje hebt gestuurd en zo al geholpen bent :)
Voor een eventuele volgende keer, wil ik je aanraden om via 1 kanaal contact te zoeken. Dat houdt het wat overzichtelijker.
Scotsman; dank voor de hulp!
Voor dringende zaken is het altijd het snelste om er even een belletje met de klantenservice aan te wagen. Hier op het forum proberen we iedereen binnen een dag te woord te staan. Ik zie dat je ook al via het contactformulier een berichtje hebt gestuurd en zo al geholpen bent :)
Voor een eventuele volgende keer, wil ik je aanraden om via 1 kanaal contact te zoeken. Dat houdt het wat overzichtelijker.
Scotsman; dank voor de hulp!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.