Skip to main content
Beantwoord

vervangende simkaart werkt niet

  • 27 November 2013
  • 4 reacties
  • 234 Bekeken

Ik was mijn simyo simkaart kwijt op het moment dat mijn nummer overgezet zou worden.

Op verzoek van de klantenservice heb ik toen een door jullie opgegeven simkaartnummer geactiveerd.

Daarna is mij een vervangende simkaart toegestuurd. Deze heeft weliswaar een ander nummer.

Deze heb ik wederom geactiveerd. Dit nieuwe nummer is zichtbaar bij mijn simyo dus ik ga er van uit dat dat gelukt is.

Links boven op mijn scherm staat ook dat ik verbonden ben met kpn.



Ik kan echter niet bellen, smssen en heb ook geen internet. Wat gaat er niet goed?
Ik was mijn simyo simkaart kwijt op het moment dat mijn nummer overgezet zou worden.

Op verzoek van de klantenservice heb ik toen een door jullie opgegeven simkaartnummer geactiveerd.

Daarna is mij een vervangende simkaart toegestuurd. Deze heeft weliswaar een ander nummer.

Deze heb ik wederom geactiveerd. Dit nieuwe nummer is zichtbaar bij mijn simyo dus ik ga er van uit dat dat gelukt is.

Links boven op mijn scherm staat ook dat ik verbonden ben met kpn.



Ik kan echter niet bellen, smssen en heb ook geen internet. Wat gaat er niet goed?




Hoi dekoele,



Welkom op het forum:)

We hebben je verloren simkaart destijds geblokkeerd, zodat niemand anders er iets mee kon, mocht deze gevonden worden.

Die blokkade moeten we dan bij de klantenservice verwijderen voor je. Dat heb ik nu gedaan.

Je had de PIN en PUKcode dus wel al gevonden op Mijn Simyo? Dan moet je nu prima kunnen bellen, sms'en en internetten 🙂

Laat je het even weten of dat ook zo is?



Groetjes, Charlene
Dag charlene,

Bellen en sms'en lukt. Internet werkt (nog) niet.

Wat nu?
Bij jullie toestelinstellingen voor iPhone stond dat ik bij mobiele data moet invullen: internet en verder niks.

Las echter ergens op jullie forum dat ik daaronder : KPN en gprs moest invullen.

Dat heb ik geprobeerd en .....voila ! het werkt!
Hoi dekoele,



Fijn dat je zelf inmiddels al de oplossing hebt gevonden en bedankt voor het delen! 🙂

Reageer