ik heb deze week een verkeerde simkaart besteld. Nu een nieuwe besteld en vandaag gekregen!. Nu wil ik hem installeren maar nu klopt de pincode niet. Krijg steeds de melding dat de puk code niet goed is.
Bladzijde 1 / 1
Hoi kirsten1612, welkom op het forum van Simyo! :)
Ik denk dat je toen je dit bericht schreef de nieuwe simkaart nog niet had geactiveerd via Mijn Simyo en daarom nog niet de nieuwe pin- en pukcode had gekregen die bij deze simkaart horen, klopt dat? :)
Ik zie dat je dit inmiddels wel hebt gedaan en er verbruik heeft plaatsgevonden, dus ik denk dat het probleem is opgelost? :D
Ik hoor graag van je!
Ik denk dat je toen je dit bericht schreef de nieuwe simkaart nog niet had geactiveerd via Mijn Simyo en daarom nog niet de nieuwe pin- en pukcode had gekregen die bij deze simkaart horen, klopt dat? :)
Ik zie dat je dit inmiddels wel hebt gedaan en er verbruik heeft plaatsgevonden, dus ik denk dat het probleem is opgelost? :D
Ik hoor graag van je!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.