Hallo,
Ik heb een vervangende simkaart aangevraagd en ontvangen maar mijn oude pincode werkt niet om de simkaart de activeren ook al staat die wel nog in mijn Simyo app.
Hoe kan ik nu mijn simkaart activeren?
Mvg
Hallo,
Ik heb een vervangende simkaart aangevraagd en ontvangen maar mijn oude pincode werkt niet om de simkaart de activeren ook al staat die wel nog in mijn Simyo app.
Hoe kan ik nu mijn simkaart activeren?
Mvg
Beste antwoord door Ray
Beste
Aanvulling op
De oude pin en pukcode blijven in je MijnSimyo staan tot je de simkaart hebt geactiveerd. Voor activeren heb je geen pincode nodig maar je simkaartnummer.
3. Vervangende simkaart activeren
Je beslist zelf wanneer je de vervangende simkaart activeert. Dit doe je op Mijn Simyo onder het kopje Instellingen - Simkaart. Pas als je je vervangende simkaart activeert, wordt je telefoonnummer gekoppeld. Tot die tijd kun je je oude simkaart blijven gebruiken.
Wat gebeurt er na de activatie van mijn simkaart?
Pin- en pukcode: als je je simkaart activeert, krijg je een nieuwe pin- en pukcode. De nieuwe codes ontvang je per e-mail en vind je op Mijn Simyo onder het kopje Instellingen - Simkaart. Meer informatie over de pin- en pukcode vind je hier.
- Telefoonnummer: direct na activatie van je simkaart, koppelen we je telefoonnummer aan je nieuwe simkaart. Je telefoonnummer blijft dus hetzelfde. Ook de instellingen op Mijn Simyo blijven gelijk.
Simkaartnummer
Het simkaartnummer staat op je simkaart. Dit nummer bestaat bij Simyo uit 8 of 19 cijfers en gebruik je om de simkaart te activeren. Dit doe je op Mijn Simyo. Het simkaartnummer kan ook worden gevraagd bij de aanvraag van nummerbehoud, maar dit is tegenwoordig meestal niet meer nodig. Is het nummer onleesbaar? Het staat ook op Mijn Simyo.
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.